آیدی نوین - دانلود رایگان آرایه های ادبی فارسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان آرایه های ادبی فارسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

کتاب-آرایه-های-ادبی-جامع-کنکور-مینی-میکرو-طلایی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب آرایه های ادبی فارسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان آرایه های ادبی فارسی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

سؤالات مربوط به آرایه‌های ادبی، ازجمله نمونه‌های متداول و فراگیر تست‌های ادبیات فارسی کنکور است. برای تسلط بر این مباحث ابتدا باید مفهوم هر آرایه را بدانید سپس با پاسخ‌گویی به سؤالات و تست‌های متنوع یادگیری‌تان را کامل کنید. کتاب پیش رو از 4 بخش‌ اصلی تشکیل شده (هر بخش با اختصاص رنگ ویژه‌ای جداسازی گردیده) که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. داوطلبان عزیز در بخش نخست کتاب، با اصطلاحات ویژه (همچون قافیه، ردیف، موقوف‌المعانی، استفهام انکاری و…) و قالب‌های شعر فارسی (مثل مثنوی، رباعی و…) همراه با رسم شکل هندسی برای هر قالب آشنا می‌شوند. در بخش دوم نام آرایه‌های حوزه بیان و بدیع (لفظی و معنوی) در قالب جدول ارائه شده و توضیح کامل هر آرایه‌ی ادبی با صدها شاهد مثال از کتاب‌های فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم و همچنین ابیات معروف خارج از کتاب‌های درسی مطرح شده است. شایان‌ذکر است که در ادامه‌ی هر مبحث، بخشی تحت عنوان «چند مرده حلاجی» آمده که دربردارنده‌ی سؤال از مبحث موردنظر، همراه با پاسخ‌های تشریحی و کوتاه است؛ بیان این مورد خالی از لطف نیست که در ادامه‌ی هر مبحث نیز یک آزمون 10 تستی جهت ارزیابی داوطلب ذکر شده؛ در نهایت دانش‌آموز می‌تواند با 40 آزمون مبحثی و جامع، در 40 شب همه‌‌ی مباحث آرایه را برای کنکور جمع‌بندی نماید. مفهوم تمام کنایه‌های به‌کاررفته در کتاب‌های درسی دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت جداگانه (با ذکر مصراع یا عبارت موردنظر) در بخش سوم کتاب ذکر شده است. بخش چهارم کتاب پیش رو دربردارنده‌ی 327 تست کنکوری (از سال 1387 تاکنون) بوده که با 5 الگو همراه با پاسخ تشریحی بیان شده است. مؤلف در این اثر با افزودن آرایه‌هایی چون لف‌ونشر و ترصیع و… (که ویژه‌ی بچه‌های انسانی بوده)، آن را برای داوطلبان تمامی رشته‌ها قابل‌استفاده کرده است

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }