آیدی نوین - دانلود رایگان گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی جلد 2 سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی جلد 2 سری میکرو طبقه بندی

درسنامه-گسسته-آمار-احتمال-جامع-میکرو-طبقه-بندی-گاج-جلد-2-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی جلد 2 سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی جلد 2 سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

مؤلفان در کتاب پیش رو به ارائه‌ی مباحث گسسته‌ی پایه‌ی دوازدهم، آمار و احتمال پایه‌ی یازدهم و برخی مباحث پایه‌ای از ریاضی دهم پرداخته‌اند. در این اثر تلاش شده که تمام مطالب کتاب درسی عمیق‌تر بررسی و موشکافی شود و تمامی جوانب مباحث مربوطه واکاوی گردد. در جلد نخست این عنوان با تحلیل و بررسی بیش از 3500 تست تألیفی و سراسری (شامل 2507 تست واجب، 570 تست مرور و تسلط، 400 تست ویژه مدارس برتر و 41 تست کنکور سراسری 99) همراه با پاسخ‌نامه تشریحی روبه‌رو شده‌اید. مولفان در این جلد (جلد2) به ارائه‌ی مباحث آموزشی و درس‌نامه همراه با مثال‌های آموزشی پرداخته‌اند. شایان‌ذکر بوده که در این اثر 514 نکته واجب، 217 نکته تسلط و 111 نکته IQ بیان و که هر کدام با یک رنگ به‌خصوص از دیگری مجزا شده است. با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکرو و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید. هدف از نگارش این مجموعه‌ی 2 جلدی، ارائه‌ی یک کتاب جامع بوده که بتواند تمام نیازهای یک داوطلب را در این دروس پاسخ دهد. 

جلد درسنامه میکرو گسسته و آمار و احتمال کنکور به ارائه‌ی آموزش کاربردی پرداخته است. این کتاب که با همکاری مشترک مهندس علی منصف شکری و مهندس سجاد عظمتی و با کارشناسی ارشد علمی مهندس کیوان دارابی در 240 صفحه گردآوری شده و توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر گردیده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }