آیدی نوین - دانلود رایگان گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی سری iQ

دانلود رایگان گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی سری iQ

کتاب-گسسته-و-آمار-و-احتمال-جامع-کنکور-ریاضی-iQ-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی سری iQ با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی سری iQ به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب آی‌کیو «گسسته و آمار و احتمال کنکور» دربردارنده‌ی مطالب آمار و احتمال یازدهم، ریاضیات گسسته دوازدهم و همچنین مباحث مشترک و موردنیاز از ریاضی دهم است. داوطلبان گرامی می‌بایست در گام نخست به بررسی بانک تست متنوع و گوناگون این کتاب (اعم از تالیفی و سراسری) بپردازند. شایان‌ذکر است که مولفان برای این تست‌ها سطح‌بندی نیز بیان کرده‌اند که این مورد زمانی که داوطلبان از نظر تایمی محدودیت دارند می‌تواند کمک شایانی به آن‌ها بکند. مولفان در ادامه برای این تست‌ها پاسخ‌نامه‌ی تشریحی پرباری نیز ذکر کرده‌اند و در آن به بررسی سایر گزینه‌های نادرست (در تست‌های موردنیاز) هم پرداخته‌اند. کادرهای آموزشی بیان شده در بخش پاسخ‌نامه، کمک شایانی به افزایش تسلط دانش‌آموزان خواهد کرد.

کتاب “IQ گسسته و آمار و احتمال کنکور” که توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده، منبعی پربار از درس‌نامه‌های کاربردی همراه با پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری (بیش از 1500 تست) است. این اثر حاصل همکاری مشترک علیرضا شریف خطیبی، حامد حسین‌خانی و مرتضی فهیم علوی بوده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }