آیدی نوین - دانلود رایگان کتاب ادبیات موضوعی کامل جامع کنکور جلد 2 سری میکرو طلایی

دانلود رایگان کتاب ادبیات موضوعی کامل جامع کنکور جلد 2 سری میکرو طلایی

ادبیات-موضوعی-کامل-جامع-میکرو-طلایی-گاج-جلد-2-پاسخ-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب ادبیات موضوعی کامل جامع کنکور جلد 2 سری میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان کتاب ادبیات موضوعی کامل جامع کنکور جلد 2 سری میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

شما با تهیه‌ی جلد نخست کتاب میکرو طلایی «ادبیات موضوعی کامل کنکور»، درس‌نامه و بانک تست‌ مباحث فارسی پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم را مطالعه کرده‌اید؛ حال زمان آن فرامی‌رسد که با بررسی پاسخ‌های تشریحی و نکات تستی بیان شده در کتاب پیش رو (جلد2)، نقاط ضعف و قوت خود را دریافته و درصدد رفع آن‌ها برآیید. این مجموعه دوجلدی (جلد سؤال و جلد پاسخ‌نامه)، تنها کتاب آموزشی به روش «تیپ‌بندی» بوده که قلمرو سه‌گانه فکری، ادبی و زبانی را دربرمی‌گیرد و موضوعات شش‌گانه‌ی قرابت معنایی، آرایه‌های ادبی، تاریخ ادبیات، زبان فارسی، معنی واژه و املا را دربرمی‌گیرد. مؤلفان در این کتاب، برای برخی از تست‌های موردنیاز، سایر گزینه‌ها را نیز بررسی کرده‌ و علت نادرستی آن‌ها را بیان نموده‌اند. کتاب پیش رو منبعی جامع از تمامی مطالب و نکات لازم برای پاسخ‌گویی به سؤالات ادبیات فارسی کنکور است. این کتاب با همکاری مشترک امیر نجات‌شجاعی و مهدی نظری در 240 صفحه گردآوری شده و توسط انتشارات بین‌المللی گاج به چاپ رسیده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }