آیدی نوین - دانلود رایگان هندسه جامع کنکور ریاضی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان هندسه جامع کنکور ریاضی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی

کتاب-هندسه-جامع-ریاضی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب هندسه جامع کنکور ریاضی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان هندسه جامع کنکور ریاضی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در کتاب پیش رو همه‌ی نکات مربوط به هندسه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی ریاضی مطرح شده است. باید این مورد را در نظر داشته باشید که چینش مطالب در کتاب پیش رو به‌صورت پایه به پایه و درس به درس بوده است. مولفان در این اثر تلاش نموده‌اند از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، تست‌های تألیفی مطرح شود. در لابه‌لای این سؤالات، نمونه‌ تست‌هایی از کنکور داخل و خارج از کشور نیز بیان شده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. این کتاب با تحلیل و بررسی بیش از 2300 تست تألیفی و سراسری (شامل 1620 تست واجب، 320 تست مرور و تسلط، 360 تست ویژه مدارس برتر و 40 تست کنکور سراسری 99) به تسلط هر چه بیشتر داوطلبان کمک شایانی می‌کند. سپس نوبت فهمیدن جواب‌های غلط و علت آن‌هاست؛ دانش‌آموزان با یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی که در آن مؤلفان برای سؤال‌های موردنیاز، گزینه‌های نادرست را نیز بررسی کرده‌اند، به این منظور دست پیدا خواهند کرد. هدف از نگارش این مجموعه 2 جلدی، ارائه‌ی یک کتاب جامع بوده که بتواند تمام نیازهای یک داوطلب کنکور رشته‌ی ریاضی را در این درس پاسخ دهد. ​

این کتاب توسط مهندس علی منصف شکری با همکاری مهندس محمدرضا حسینی‌فرد با کارشناسی ارشد علمی مهندس کیوان دارابی و همکاری مهندس بهرام جلالی در 408 گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }