آیدی نوین - دانلود رایگان منطق و فلسفه جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان منطق و فلسفه جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی

کتاب-منطق-و-فلسفه-جامع-انسانی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان منطق و فلسفه جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در کتاب پیش رو چینش مطالب به‌صورت پایه‌ به‌ پایه و درس‌به‌درس بوده و داوطلبان در آغاز هر درس به بررسی و مطالعه‌ی درس‌نامه و آموزش نکات ویژه و کاربردی آن درس می‌پردازند. در گام بعدی زمان آن فرامی‌رسد که داوطلبان با توجه به آموخته‌های خود به واکاوی تست‌های متنوع و گوناگون کتاب بپردازند. در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سؤالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. در لابه‌لای این سؤالات، نمونه‌ تست‌هایی از آزمون‌ سراسری داخل و خارج از کشور نیز مطرح شده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. سپس نوبت بررسی درستی یا نادرستی پاسخ‌هاست. دانش‌آموز به‌وسیله‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی این کتاب قادر خواهد بود نکات پنهان تست‌هایی را که به‌درستی پاسخ داده، دریابد و همچنین علت نادرست بودن پاسخ‌هایی که برای برخی از تست‌ها ارائه کرده، درک کند.

کتاب “منطق و فلسفه جامع کنکور” توسط رضا آقاجانی گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را در 624 صفحه منتشر نموده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }