آیدی نوین - دانلود رایگان فیزیک پایه کنکور تجربی جلد 2 سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان فیزیک پایه کنکور تجربی جلد 2 سری میکرو طبقه بندی

فیزیک-پایه-تجربی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-جلد-1

برای خرید کامل کتاب فیزیک پایه کنکور تجربی جلد 2 سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان فیزیک پایه کنکور تجربی جلد 2 سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در آغاز باید به این نکته توجه کنید کتاب پیش رو دربردارنده‌ی نکات آموزشی، همراه با پاسخ‌های تشریحی کاملا مفهومی، برای همه‌ی سؤالات موجود در جلد نخست کتاب فیزیک پایه کنکور ویژه‌ی رشته‌ی تجربی است. تست‌های جلد نخست این کتاب که طرح‌شده از مطالب دو کتاب درسی فیزیک دهم و یازدهم بوده، با دقت زیادی در مباحث مختلف دسته‌بندی‌ شده‌اند تا شما بتوانید هماهنگ با برنامه‌ی مطالعاتی خود، تست‌های مبحثِ مطالعه شده را نیز پاسخ دهید. به‌منظور تکمیل مباحث در جلد اول، در طرح و جمع‌آوری تست‌های مکمل از پرسش‌های چهارگزینه‌ای مفهومی، محاسباتی و خلاقانه نیز استفاده‌ شده است. در کتاب پیش رو (پاسخ‌نامه‌ی تشریحی) صورت هر سؤال و تمامی گزینه‌های آن (در تست‌های مورد نیاز) به‌طور کامل بررسی‌شده‌ و کادرهای نکات مفهومی و ترکیبی هم بیان‌ شده است. در قسمت‌های مختلفِ پاسخ‌نامه، مهارت‌های حل سؤال نیز ارائه شده که به شما برای تقویت مهارت تست‌زنی کمک شایانی می‌کند. به‌جرات می‌توان مجموعه‌ی دوجلدی این کتاب را کامل‌ترین منبع آموزش نکات تستی و تشریحی دانست. 

جلد دوم کتاب “فیزیک پایه کنکور تجربی” سری میکروطبقه‌بندی با همکاری مشترک محمد آهنگر، بهروز نادری‌نژاد و سعید احمدی گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را منتشر کرده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }