آیدی نوین - دانلود رایگان فارسی دوازدهم سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان فارسی دوازدهم سری سیر تا پیاز

کتاب-فارسی-دوازدهم-سری-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب فارسی دوازدهم سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان فارسی دوازدهم سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

مؤلفان مباحث کتاب پیش رو را با ارائه‌ی بخش «درس‌نامه» آغاز کرده‌اند. در قسمت آموزش این کتاب، در هر فصل خط به خط کتاب درسی، به‌صورت موشکافانه بررسی و تحلیل شده است. در این قسمت معانی تمامی اشعار و متن‌های کتاب درسی به همراه آرایه‌های ادبی به‌کاررفته در آن‌ها، همچنین قرابت معنایی که باهم دارند، بیان شده است. مؤلفان در ادامه، با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از سؤالات چهارگزینه‌ای، دانش‌آموزان را به چالش دعوت کرده‌اند و این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کنند تا دانسته‌های خود را بسنجند، نقاط ضعف خود را بشناسند و درصدد برطرف کردن آنان برآیند. تست‌های این قسمت در قالب سه قلمرو زبانی، ادبی و فکری آورده شده است. بخش آخر کتاب‌های «سیر تا پیاز» مجموعه‌ای کامل از نمونه سؤالات امتحانی ویژه‌ی آزمون‌های نوبت اول و نوبت دوم هر پایه‌ی تحصیلی است که اهمیت این امتحانات و تأثیر مستقیمی را که در کنکور سراسری دارد، خاطرنشان می‌کند. درواقع می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و به‌صورت هم‌زمان مجموعه‌ای کامل از درس‌نامه‌های کاربردی، تست‌های ویژه و همچنین بانکی از پرسش‌های تشریحی را در اختیار داشته باشید. این کتاب با همکاری مشترک نعمت‌اله بوالحسنی، دکتر سیدعلی مرتضوی و خدایار قربانی در 480 صفحه گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }