آیدی نوین - دانلود رایگان فارسی جامع کنکور جلد بانک تست iq

دانلود رایگان فارسی جامع کنکور جلد بانک تست iq

کتاب-فارسی-جامع-کنکور-جلد-یک-سری-iQ-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب فارسی جامع کنکور جلد بانک تست iq با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان فارسی جامع کنکور جلد بانک تست iq به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب «IQ فارسی جامع کنکور» در دو جلد مجزا «درس‌نامه» و «بانک تست» گردآوردی و منتشر شده است. داوطلبان گرامی می‌توانند با تهیه‌ی جلد «درس‌نامه» به مباحث آموزشی این درس دسترسی پیدا کنند و سپس با بررسی بانک پربار پرسش‌های چهارگزینه‌ای مندرج در جلد «بانک تست» یعنی همین کتاب پیش رو، آموخته‌های خود را بسنجند. این کتاب دربردارنده‌ی مباحث فارسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم بوده و به واکاوی دقیق نکات مربوط به آن مطالب پرداخته است. مباحث این کتاب به‌صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده است. در این کتاب سؤالات چهارگزینه‌ای مربوط به هر قلمرو به‌صورت کامل و مجزا تدوین و طراحی شده و به‌ویژه در بخش قلمرو فکری (تا جایی که امکان داشته) تلاش گردیده که ابیات گزینه‌ها، تکرار ابیات درس‌نامه نباشد. همچنین به‌منظور سنجش نهایی آموخته‌های داوطلبان، در پایان هر کتاب (دهم، یازدهم و دوازدهم) یک آزمون ۲۵ سؤالی طراحی گردیده است. مجموعه کتاب‌های IQ به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با زوایای متفاوتی از محتوای کتب تحصیلی گردآوری شده است. به‌این‌ترتیب دانش‌آموز می‌تواند در کنار مطالعه‌ی کتاب مرجع خود به بانکی جامع از تست‌های دشوار (بیش از 3400 تست) اعم از سراسری و تألیفی دسترسی داشته باشد. لازم به یادآوری است که در این کتاب برای طرح سؤالات تألیفی زمان زیادی صرف شده و سطح آن‌ها غالبا متوسط به بالا و متناسب با نیاز دانش آموزان کوشا و درس‌خوان است. در بخش پایانی این کتاب، پاسخ‌های تشریحی همه‌ی سؤالات چهارگزینه‌ای، به‌صورت کامل و دقیق ارائه شده است. همچنین مؤلفان در کتاب پیش رو برای  برخی از تست‌های موردنیاز، سایر گزینه‌ها را نیز بررسی کرده‌اند و علت نادرستی آن‌ها را بیان نموده‌اند. برای دست‌یابی به بهترین نتیجه توصیه می‌شود، پس از مطالعه‌ی کتب درسی به سؤالات پاسخ دهید و در مرحله‌ی بعد با توجه به پاسخ‌نامه به تحلیل جواب‌ها بپردازید. به‌این‌ترتیب می‌توانید نقاط ضعف خود را شناخته و در جهت برطرف کردن آن‌ها تلاش کنید.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }