آیدی نوین - دانلود رایگان عربی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان عربی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی

کتاب-عربی-جامع-انسانی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب عربی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان عربی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در ابتدای کتاب “عربی جامع کنکور انسانی” فصل‌های کتاب درسی با توجه به مباحث و شماره صفحات کتاب، مشخص شده است. چیدمان مباحث در این کتاب به‌صورت پایه‌ به‌ پایه و درس‌ به‌ درس است. مؤلف در کتاب پیش رو، در آغاز هر درس به بیان قواعد دستوری آن درس پرداخته است. ایشان در گام بعدی به جهت تثبیت آموخته‌های دانش‌آموزان، بانک تست متنوع و گوناگونی از مباحث مطرح شده را بیان کرده‌ است. مؤلف سپس به ارائه‌ و تشریح نکات ترجمه پرداخته، در این بخش ترجمه عبارات مهم متن درس، واژگان جدید، کلمات مترادف، کلمات متضاد و جمع‌های مکسر بررسی شده است. این امکان در اختیار دانش‌آموزان گرامی وجود دارد که پس‌ از این مرحله با واکاوی تست‌های مربوط به بخش ترجمه، آموخته‌های خود را سنجیده و با روش‌های طرح تست از این مباحث آشنا شوند. به‌منظور جمع‌بندی نهایی و سنجش پایانی آموخته‌های دانش‌آموزان در پایان هر درس، یک آزمون جامع از مباحث مطرح شده، پیوست گردیده است. همچنین به‌منظور زدودن ابهام از ذهن دانش‌آموزان برای تمامی پرسش‌های کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی بیان شده است. در این بخش علاوه بر تجزیه و تحلیل جواب درست، علت غلط بودن سایر گزینه‌ها نیز (در تست‌های موردنیاز) به‌صورت کامل برایتان توضیح داده می‌شود. مولف با توجه به اهمیت برخی مباحث نظیر نکات کلیدی ترجمه، مفاهیم، تعریب، ضبط حرکات و تجزیه و ترکیب اقدام به ارائه‌ی جداگانه‌ی آن‌ها به‌صورت پیوست در پایان کتاب نموده است. با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکروطبقه‌بندی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید.

کتاب میکرو «عربی جامع کنکور انسانی» شامل آموزش، تست و پاسخ‌ تشریحی بوده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را منتشر کرده است. کتاب پیش رو دربردارنده‌ی بیش از 3950 تست بوده و در 784 صفحه توسط اسرافیل قربان‌پور گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }