آیدی نوین - دانلود رایگان زبان انگلیسی کامل جامع کنکور سری میکرو طلایی

دانلود رایگان زبان انگلیسی کامل جامع کنکور سری میکرو طلایی

زبان-انگلیسی-کامل-جامع-کنکور-میکرو-طلایی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب زبان انگلیسی کامل جامع کنکور سری میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان زبان انگلیسی کامل جامع کنکور سری میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب میکرو طلایی «زبان انگلیسی کامل کنکور» دربردارنده‌ی مباحث این نکات این درس برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم بوده که به‌صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده است. این اثر یکی از کامل‌ترین کتاب‌های جامع کنکور بوده که شامل همه‌ی آن‌ چیزی است که برای کسب نتیجه‌‌ی قابل‌ قبول در کنکور لازم دارید و دربردارنده‌ی بخش‌های مختلفی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در بخش آموزش، گرامر هر درس به زبانی ساده، به‌صورت کامل و درس به درس با مثال و تست‌های فراوان تدریس شده تا داوطلبان بتوانند پس از مطالعه‌ی این بخش به پرسش‌های چهارگزینه‌ای پاسخ دهند. همچنین «نکته‌های طلایی» به دانش‌آموزان کمک خواهد کرد مطالبی فراتر از کتاب اما مرتبط با درس و سؤال‌های کنکور را بیاموزند. قسمت‌های پیوست (لیست پیشوندها و پسوندها، گرامر در یک نگاه، فعل‌های بی‌قاعده و…) نیز به داوطلبان کمک خواهد کرد تا بتوانند بهتر و راحت‌تر به مطالب مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. در بخش بانک تست تألیفی و سراسری انواع تست در دو سطح طراحی شده است. تست‌های «سطح1» کمی ساده‌تر ولی با هدف کنکور طراحی شده‌اند اما تست‌های «سطح2» در سطحی فراتر از کتاب درسی است. در بین تست‌های طرح شده تا حد امکان از تست‌های کنکور سال‌های گذشته نیز پرسش‌هایی را خواهید دید. در بخش درک مطلب آموزش تکنیک‌های خواندن متن برای پاسخ دادن به سؤال‌های درک مطلب به‌صورت کامل بیان شده است. همچنین انواع پرسش‌هایی که باید در بخش درک مطلب با آن‌ها آشنا شوید نیز به‌طور کامل و با مثال توضیح داده شده است. در کتاب پیش رو تلاش بر آن بوده که تست‌های مربوط به قسمت «Cloze Test» و «Reading Comprehension» تا حد امکان از متن‌های کنکور در سال‌های گذشته و مرتبط با موضوعات کتاب درسی باشد. شایان‌ ذکر است که مؤلف در این کتاب برای تمامی پرسش‌ها، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی بیان نموده است. در کتابچه‌ی واژگان (که ضمیمه‌ی رایگان میکرو طلایی زبان انگلیسی کامل کنکور است)، آموزش همه‌ی واژگان جدید و مهم کتاب‌های پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به تفکیک سال (به دو نوع الفبایی و هم‌خانواده) آمده است. شایان‌ذکر بوده که در این کتابچه واژگان موضوعی، مترادف و متضاد نیز بیان شده است.

کتاب «میکرو طلایی زبان انگلیسی کامل کنکور» توسط سعید ابراهیمی در 624 صفحه و کتابچه‌ی واژگان کنکور نیز در 192 صفحه گردآوری شده است. کتاب پیش رو که توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده، منبعی جامع از تمامی مطالب و نکات لازم برای پاسخ‌گویی به سؤالات زبان انگلیسی در کنکور سراسری است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }