آیدی نوین - دانلود رایگان ریاضی و هوش پیش دبستانی سری کارپوچینو

دانلود رایگان ریاضی و هوش پیش دبستانی سری کارپوچینو

ریاضی-و-هوش-پیش-دبستانی-کارپوچینو-گاج

برای خرید کامل کتاب ریاضی و هوش پیش دبستانی سری کارپوچینو با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان ریاضی و هوش پیش دبستانی سری کارپوچینو به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

این کتاب با فضایی شاد و سرگرم‌کننده مبانی ساده‌ی ریاضی را به کودکان آموزش می‌دهد. بهره‌گیری از تصاویر کارتونی جذاب، بازی و ریاضی‌های سرگرم‌کننده و مهیج، کودک را در روند یادگیری ترفندهای ریاضی پیش می‌برد. کودک شما در این کتاب با اعداد،‌ انواع خطوط، اندازه‌ها، اشکال، ساعت و همچنین مفاهیمی همچون سبک و سنگین، باز و بسته، راست و چپ، بزرگ و کوچک، تشابه و تفاوت، دور و نزدیک و… آشنا می‌شود. مؤلف با به‌کارگیری رنگ،‌ تصویر و ترفندهایی نوین قوه‌ی تخیل و کنجکاوی کودک را تحریک کرده و مبانی ریاضی را به او آموزش می‌دهد. الگوهای آورده شده در این کتاب موجب تقویت عضلات کوچک دست خردسال شده و همین‌طور تمرینی برای درست‌نویسی است. این کتاب توسط انتشارات بین‌المللی گاج چاپ گردیده و چند برگ استیکر نیز به‌جهت انجام تمارین برچسب‌دار به آن پیوست شده است. این اثر به همت پرستو محمود ‌عربی در 136 صفحه تالیف شده است. 

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }