آیدی نوین - دانلود رایگان ریاضیات گسسته دوازدهم ریاضی سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان ریاضیات گسسته دوازدهم ریاضی سری میکرو طبقه بندی

کتاب-ریاضیات-گسسته-دوازدهم-میکرو-طبقه-بندی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم ریاضی سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان ریاضیات گسسته دوازدهم ریاضی سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

یکی از دغدغه‌های همیشگی داوطلبان کنکور انتخاب یک کتاب تست خوب از بین کتاب‌های کنکوری موجود در بازار است؛ دیرزمانی است که کتاب‌های میکروطبقه‌بندی انتشارات بین‌المللی گاج (که با جلد نقره‌ای منتشر می‌شود) در بین داوطلبان کنکوری شهرت و محبوبیت خاصی پیدا کرده است. کتاب پیش رو که از همین سری بوده، مباحث ریاضیات گسسته پایه‌ی دوازدهم را مورد بررسی قرار داده و دربردارنده‌ی سه فصل کلی است که هر فصل آن از چندین درس تشکیل شده است. داوطلبان گرامی با واکاوی بانک تست پربار (بیش از 740 تست) این کتاب که متشکل از تست‌های سراسری و تألیفی است، می‌توانند سطح اطلاعات خود را بسنجند و در گام بعدی با چک کردن جواب‌های خود با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، از درستی جواب‌هایشان اطمینان کسب نمایند. مؤلفان در بخش پاسخ‌نامه برای پرسش‌های موردنیاز چند روش حل بیان کرده‌اند که این مورد به تسلط هرچه‌ بیشتر دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کند. کتاب «میکرو ریاضیات گسسته دوازدهم» با همکاری مشترک مهندس علی منصف شکری و سجاد عظمتی با کارشناسی محتوایی محمد صحت‌کار، کیوان دارابی و محمدرضا حسینی‌فرد در 272 صفحه گردآوری شده است. این کتاب با ارائه‌ی تست‌های استاندارد، شما را به‌سوی هدفتان راهنمایی می‌کند. در کتاب پیش رو جزوه‌های آموزشی و نکات درسی بسیار مهم به‌صورت خلاصه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }