آیدی نوین - دانلود رایگان ریاضیات جامع کنکور تجربی جلد 1 سری IQ

دانلود رایگان ریاضیات جامع کنکور تجربی جلد 1 سری IQ

ریاضی-IQ-جامع-کنکور-تجربی-گاج-جلد-1-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب ریاضیات جامع کنکور تجربی جلد 1 سری IQ با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان ریاضیات جامع کنکور تجربی جلد 1 سری IQ به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

جلد نخست کتاب «IQ ریاضیات جامع کنکور تجربی» دربردارنده‌ی مطالب ریاضیات دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی تجربی است. چینش مطالب در این کتاب به‌صورت مبحث به مبحث بوده و برتری ویژه‌ی این کتاب با سایر کتب مشابه موجود در بازار را می‌توان به بانک جامع و پربار از تست‌های دشوار در آن دانست. شایان‌ذکر است که این کتاب دارای پاسخ‌نامه‌ی تشریحی برای تمامی تست‌ها بوده و داوطلبان گرامی با تهیه‌ی جلد دوم این عنوان می‌توانند به درس‌نامه و نکات آموزشی مباحث مذکور دسترسی داشته باشند. 

جلد اول کتاب “IQ ریاضیات تجربی جامع کنکور” که توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده، منبعی پربار از پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری همراه با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی است. این اثر حاصل تلاش مشترک محمدحسین صابری و علیرضا شعبانی نصر با کارشناسی محتوا علی مقدم‌نیا بوده که در 816 صفحه به چاپ رسیده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }