آیدی نوین - دانلود رایگان دین و زندگی دهم سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان دین و زندگی دهم سری میکرو طبقه بندی

کتاب-دین-و-زندگی-دهم-میکرو-طبقه-بندی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب دین و زندگی دهم سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان دین و زندگی دهم سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

مولفان در کتاب میکرو دین و زندگی دهم کنکور، مطالب و مباحث مورد نیاز داوطلبان را با چیدمان درس به درس بیان کرده‌اند. این کتاب از بخش‌های مختلفی چون درس‌نامه، پرسش‌های چهارگزینه‌ای و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی تشکیل شده است. داوطلبان با مطالعه‌ی بخش درس‌نامه و آموزش بر مباحث و نکات این درس مسلط خواهند شد؛ همچنین در این کتاب آیات و روایات کتاب دین و زندگی، همراه با معنی و ارتباط مفهومی آن‌ها با یکدیگر بیان شده است. داوطلبان می‌توانند پس از بررسی درس‌نامه، با تکیه بر بانک جامع پرسش‌های چهارگزینه‌ای (تالیفی و سراسری) کتاب پیش رو، آموخته‌های خود را بسنجند. کتاب میکرو دین و زندگی دهم کنکور بیش از 600 تستِ خط به خط، مفهومی و ترکیبی را در خود جای داده است. مؤلفان به منظور رفع هر گونه ابهام از ذهن دانش‌آموزان، پاسخ تشریحی تمامی سؤالات را نیز در پایان کتاب بیان کرده‌اند. کتاب پیش رو با همکاری مشترک افشین پورافشار و محمدعلی عبادتی در 224 صفحه گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }