آیدی نوین - دانلود رایگان دین و زندگی جامع کنکور انسانی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان دین و زندگی جامع کنکور انسانی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی

کتاب-دین-و-زندگی-جامع-انسانی-میکرو-طبقه-بندی-جلد-1-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب دین و زندگی جامع کنکور انسانی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان دین و زندگی جامع کنکور انسانی جلد 1 سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

جلد نخست کتاب میکرو «دین و زندگی جامع کنکور انسانی» به بیان درس‌نامه‌های کامل همراه با بانک تست کاربردی این درس برای پایه‌‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌‌ی انسانی پرداخته است. داوطلبان گرامی می‌توانند با تهیه‌ی جلد دوم این کتاب به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی تست‌های مندرج دست پیدا کنند و با بررسی پاسخ‌های روان و نکات تستی بیان شده در آن، آموخته‌های خود را بسنجند. مطالب این کتاب به‌صورت پایه به پایه و درس به درس (و نه موضوع به موضوع) چیدمان شده است. داوطلبان با مطالعه‌ی بخش درس‌نامه و آموزش، بر مباحث و نکات این درس مسلط خواهند شد؛ همچنین در این کتاب آیات و روایات کتاب دین و زندگی، همراه با معنی و ارتباط مفهومی آن‌ها با یکدیگر بیان شده است. پرسش‌های چهارگزینه‌ای مفهومی و ترکیبی این کتاب به همراه تست‌های کنکور سال‌های اخیر، یک بانک تست کامل و پربار را تشکیل داده که با مطالعه‌ی دقیق آن حتی می‌توانید به درصد‌های بالا هم برسید. همچنین مؤلف در این جلد به‌منظور زدودن ابهامات ذهنی داوطلبان، پاسخ‌نامه‌ی کلیدی تمامی سؤالات را بیان کرده‌ استاین کتاب از بخش‌های مختلفی با عناوین درس‌نامه، پیام آیه، پیام شعر، تست‌های تألیفی و سراسری، پیام حدیث، نکته‌ی ترکیبی، تدبر در قرآن، اندیشه و تحقیق و… تشکیل شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }