آیدی نوین - دانلود رایگان تیپ بندی گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان تیپ بندی گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی

تیپ بندی گسسته و آمار و احتمال مینی میکروطلایی گاج

برای خرید کامل کتاب تیپ بندی گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان تیپ بندی گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در کتاب پیش‌ رو مباحث ریاضیات گسسته پایه‌ی دوازدهم، آمار و احتمال پایه‌ی یازدهم و مباحث مشترک با ریاضی دهم بیان و واکاوی گردیده است. چیدمان این مطالب به صورت پایه به پایه و درس به درس بوده که این مورد به مطالعه‌ی ساده‌تر این کتاب توسط داوطلبان کمک شایانی می‌کند. هر صفحه از این کتاب متشکل از سه بخش است. در بخش نخست مؤلفان یک پرسش چهارگزینه‌ای ارائه نموده‌اند که در بخش دوم (Mini Box) نکات آموزشی و درس‌نامه‌ی چکیده ولی درعین‌حال کاربردی آن را بیان کرده‌اند. بخش سوم هر صفحه که با عنوان «Analyse» نام‌گذاری شده به تجزیه‌ و تحلیل نکات پنهان در تست همان صفحه می‌پردازد. این کتاب با همکاری مشترک آقایان علی منصف‌شکری، محمد صحت‌کار و محمدرضا حسینی‌فرد در 624 صفحه گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }