آیدی نوین - دانلود رایگان تیپ بندی ریاضیات جامع کنکور انسانی سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان تیپ بندی ریاضیات جامع کنکور انسانی سری مینی میکرو طلایی

کتاب-تیپ-بندی-ریاضیات-جامع-انسانی-مینی-میکرو-طلایی-گاج-scaled-1200x1227

برای خرید کامل کتاب تیپ بندی ریاضیات جامع کنکور انسانی سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان تیپ بندی ریاضیات جامع کنکور انسانی سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در کتاب پیش‌رو مباحث ریاضی و آمار پایه‌‌ها‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی انسانی با چیدمان پایه به‌ پایه و درس به درس بیان شده است. هر صفحه از این کتاب متشکل از سه بخش است. در بخش نخست مؤلفان یک پرسش چهارگزینه‌ای ارائه نموده‌اند که در بخش دوم (Mini BOX) نکات آموزشی و درس‌نامه‌ی چکیده ولی در حین حال کاربردی آن را بیان کرده‌اند. بخش سوم هر صفحه که با عنوان «ANALYSE» نام‌گذاری شده به تجزیه‌وتحلیل نکات پنهان در تست همان صفحه می‌پردازد. شایان‌ذکر است که مولفان برای برخی از تست‌های مورد نیاز چند روش حل بیان کرده‌اند تا به‌این‌ترتیب بر تسلط دانش‌آموزان بر مباحث بیفزایند.

 این کتاب با همکاری مشترک زهره شعرباف‌ مقدم، وحید خدابخشی و رسول دهقان در 400 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را به چاپ رسانده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }