آیدی نوین - دانلود رایگان تیپ بندی حسابان جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان تیپ بندی حسابان جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی

کتاب_تیپ_بندی_حسابان_جامع_کنکور_ریاضی_سری_مینی_میکرو_طلایی_نظام-scaled-1200x1227

برای خرید کامل کتاب تیپ بندی حسابان جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان تیپ بندی حسابان جامع کنکور ریاضی سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

در کتاب پیش‌ رو مباحث حسابان پایه‌‌های یازدهم و دوازدهم و همچنین مطالب ریاضی پایه‌ی دهم بیان شده است. چیدمان این مطالب به صورت پایه به پایه و درس به درس بوده که این مورد به مطالعه‌ی ساده‌تر این کتاب توسط داوطلبان کمک شایانی می‌کند. هر صفحه از این کتاب متشکل از سه بخش است. در بخش نخست مؤلفان یک پرسش چهارگزینه‌ای ارائه نموده‌اند که در بخش دوم (Mini Box) نکات آموزشی و درس‌نامه‌ی چکیده ولی درعین‌حال کاربردی آن را بیان کرده‌اند. بخش سوم هر صفحه که با عنوان «Analyse» نام‌گذاری شده به تجزیه‌وتحلیل نکات پنهان در تست همان صفحه می‌پردازد. این کتاب با همکاری مشترک آقایان سجاد عظمتی، مهدی عزیزی و محمد صحت‌کار در 640 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن را منتشر نموده است. می‌توان این کتاب را این‌گونه توصیف کرد: «یک کتاب کوچک و جمع‌وجور اما پر از نکات ریز و درشت».

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }