آیدی نوین - دانلود رایگان اعراب و تحلیل صرفی عربی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

دانلود رایگان اعراب و تحلیل صرفی عربی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی

کتاب-اعراب-و-تحلیل-صرفی-عربی-جامع-کنکور-مینی-میکرو-طلایی-گاج--scaled

برای خرید کامل کتاب اعراب و تحلیل صرفی عربی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان اعراب و تحلیل صرفی عربی جامع کنکور سری مینی میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب مینی میکرو طلایی «اعراب و تحلیل صرفی عربی جامع کنکور» از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در بخش درس‌نامه تمام قواعد مورد نیاز و روش انجام اعراب و تحلیل صرفی به‌صورت جداگانه برای اسم و فعل بیان شده است. مولف در بخش بعدی اعراب و تحلیل صرفی کلمات مهم با تقسیم‌بندی جداگانه برای هر پایه را ارائه کرده است. در بخش بعدی تست‌ها به‌صورت آزمون آورده شده، به‌گونه‌ای که دانش‌آموز هر روز یک آزمون 5 تستی را می‌زند که از این 5 تست، 4 سوال عمومی و 1 تست آن تخصصی رشته‌ی انسانی بوده و وی با صرف زمانی کم‌ (روزانه حداکثر 10 دقیقه) می‌تواند در این مبحث به توانایی بالایی برسد. از دیگر مباحث عربی کنکور که در کمتر کتابی می‌شود درس‌نامه‌ی آن را یافت «ضبط حرکت» است که بخش چهارم این کتاب را تشکیل می‌دهد. در این قسمت ابتدا درس‌نامه و نکات لازم برای «ضبط حرکت» و سپس آزمون‌های روزانه 5 تستی برای داوطلبان همه‌ی رشته‌ها آورده شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }