آیدی نوین - دانلود رایگان ادبیات موضوعی کامل جامع کنکور جلد 1 سری میکرو طلایی

دانلود رایگان ادبیات موضوعی کامل جامع کنکور جلد 1 سری میکرو طلایی

ادبیات-موضوعی-کامل-جامع-میکرو-طلایی-گاج-جلد-1-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب ادبیات موضوعی کامل جامع کنکور جلد 1 سری میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان ادبیات موضوعی کامل جامع کنکور جلد 1 سری میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

جلد نخست کتاب میکرو طلایی «ادبیات موضوعی کامل» شامل بانک تست‌ و درس‌نامه از مباحث فارسی پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم می‌شود و داوطلبان گرامی می‌توانند با تهیه‌ی جلد دوم این کتاب به پاسخ‌های تشریحی این سؤالات دست پیدا کنند. این کتاب به ارائه‌ی درس‌نامه‌های کاربردی پرداخته و به‌صورت تشریحی مجموعه‌ای کامل و کارآمد را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور سراسری قرار داده است. دانش‌آموز پس از مطالعه و بررسی کامل درس‌نامه‌ برای رویارویی با تست‌های مندرج در کتاب (تألیفی و سراسری) که به‌صورت موضوع به موضوع با حفظ ترتیب پایه‌ها چیدمان شده، آماده خواهد شد. این موقعیت در اختیار داوطلبان قرار گرفته که با تکیه بر پاسخ‌نامه‌ی تشریحی (جلد 2) نقاط ضعف خود را شناخته و برای تقویت آن‌ها تلاش کنند. کتاب پیش رو منبعی جامع از تمامی مطالب و نکات لازم برای پاسخ‌گویی به سؤالات ادبیات فارسی کنکور است. این کتاب با همکاری مشترک امیر نجات‌شجاعی و مهدی نظری در 912 صفحه گردآوری شده و توسط انتشارات بین‌المللی گاج به چاپ رسیده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }