آیدی نوین - دانلود رایگان منطق و فلسفه کامل جامع کنکور انسانی جلد بانک تست سری میکرو طلایی

دانلود رایگان منطق و فلسفه کامل جامع کنکور انسانی جلد بانک تست سری میکرو طلایی

منطق-و-فلسفه-کامل-جامع-کنکور-انسانی-جلد1-میکرو-طلایی-گاج

برای خرید کامل کتاب منطق و فلسفه کامل جامع کنکور انسانی جلد بانک تست سری میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان منطق و فلسفه کامل جامع کنکور انسانی جلد بانک تست سری میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

رویکرد تست‌های کنکور سراسری و البته آزمون‌های آزمایشی، در سال‌های اخیر و خصوصا کنکورهای نظام جدید در دو حیطه قابل بررسی است 1) تست‌های مفهومی 2) تست‌های حفظی از خط به خط کتاب درسی. بدیهی است دانش‌آموزانی که تنها به یکی از این محیط‌ها بپردازند، بازنده هستند؛ چه افرادی که فقط در مطالعات مفهومی و نکات تستی تسلط دارند و چه افرادی که با این درس به‌صورت حفظی برخورد کرده‌اند! تست‌های کتاب حاضر به نحوی طبقه‌بندی شده‌اند که با خط به خط کتاب درسی تطابق داشته و چینش تست‌ها با هدف آن انجام شده است که پیش از ورود به هر مبحث با مقدمات آن آشنا شوید. هر درس به چند بخش تقسیم شده که در هر قسمت انواع تست‌های مفهومی، حفظی و ترکیبی را مشاهده خواهید کرد. در قسمت ماقبل پایانی درس، تست‌های «یک گام تا صد» با هدف ایجاد تسلط صددرصدی شما طراحی شده‌اند که پشت سر گذاشتن آن‌ها نیاز به دقت بالایی دارند. در نهایت، واپسین قسمت هر درس، آزمون‌ها هستند که جهت محک زدن شما طراحی شده‌اند. پاسخ‌نامه کاملا تشریحی در انتهای کتاب موجود است که با صرف زمان و دقت بسیاری آماده گردیده است.

 این کتاب با همکاری مشترک امیرمحمد نصیری، ابراهیم امینی و حیدر جلالی در 416 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را به چاپ رسانده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }