آیدی نوین - دانلود رایگان علوم و فنون ادبی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی

دانلود رایگان علوم و فنون ادبی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی

علوم-و-فنون-ادبی-جامع-انسانی-میکرو-طبقه-بندی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب علوم و فنون ادبی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان علوم و فنون ادبی جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتاب میکرو «علوم و فنون ادبی جامع کنکور»، مطالب مربوط به درس علوم و فنون پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی انسانی را دربرمی‌گیرد. مؤلفان به‌منظور مطالعه‌ی آسان دانش‌آموزان، مباحث را در کتاب پیش رو به‌صورت پایه‌ به‌ پایه و درس‌ به‌ درس چیدمان کرده‌اند. داوطلبان گرامی می‌توانند در مرحله‌ی نخست با مطالعه‌ و بررسی بخش درس‌نامه به تسلط خود بر مباحث موردنظر بیفزایند و خود را برای رویارویی با بانک تست پربار کتاب آماده نمایند. پس از بخش درس‌نامه، تست‌های متنوع و گوناگون (هم تألیفی و هم سراسری) بیان شده است. همچنین مؤلفان پس از پایان پذیرفتن هر فصل به سنجش اطلاعات و آموخته‌های داوطلبان به‌وسیله‌ی ارائه‌ی آزمونی جامع پرداخته‌اند؛ این مورد به جمع‌بندی مباحث توسط دانش‌آموزان نیز کمک شایانی می‌کند. یکی از مطالب مهمی که داوطلبان کنکور انسانی در درس علوم و فنون ادبی باید به آن تسلط کافی داشته باشند، «آرایه‌‌های ترکیبی» بوده که مؤلفان با پیوست تست‌هایی با این محوریت بر اهمیت این موارد در کنکور سراسری تأکید کرده‌اند. داوطلبان گرامی با واکاوی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی که در پایان کتاب پیوست شده، می‌توانند از درستی پاسخ‌های خود اطمینان خاطر کسب نمایند. شایان‌ ذکر است که در برخی از پاسخ‌های این بخش (که احساس نیاز می‌شد) تمامی گزینه‌ها بررسی شده و علل نادرستی آن‌ها برای داوطلبان تشریح گردیده است. بیان این نکته خالی از لطف نیست که کتاب پیش رو از سوی کارشناسان کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی جشنواره‌ی رشد آموزش و پرورش، کتاب برگزیده‌ تشخیص داده شده است. این کتاب با همکاری مشترک ابوالفضل قاضی و سعید احمدی در 560 صفحه گردآوری شده و توسط انتشارات بین‌المللی گاج به چاپ رسیده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }