آیدی نوین - دانلود رایگان عربی کامل جامع کنکور انسانی سری میکرو طلایی

دانلود رایگان عربی کامل جامع کنکور انسانی سری میکرو طلایی

کتاب-عربی-کامل-جامع-انسانی-میکرو-طلایی-گاج-کنکور-1401

برای خرید کامل کتاب عربی کامل جامع کنکور انسانی سری میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان عربی کامل جامع کنکور انسانی سری میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

مؤلف در کتاب میکرو طلایی «عربی کامل انسانی کنکور» به بیان مباحث عربی پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم ویژه‌ی رشته‌‌ی انسانی پرداخته‌ است. چینش مطالب در کتاب پیش رو پایه به پایه و درس به درس بوده که این امر به مطالعه‌ی هر چه راحت‌تر آن توسط داوطلبان کمک شایانی می‌کند. در این کتاب در هر مبحث درسی، درس‌نامه‌ی کامل و جامعی به همراه تمام نکات کنکوری آورده شده است. شیوه‌ی نگارش درس‌نامه‌ها طوری انتخاب شده که در کنار آموزش مفهومی و عمیق مطالب کتاب درسی، به ارائه‌ی نکات کلیدی و تستی نیز پرداخته شود. مؤلف به‌منظور تفهیم بهتر و بیشتر مباحث در این قسمت به ارائه‌ی مثال و حل تست نیز می‌پردازد. مهم‌ترین قسمت این کتاب، بانک تست جامع آن است. در این قسمت سؤالات کنکور سال‌های گذشته که با موضوعات مطرح شده کتاب‌های درسی مذکور مطابقت داشته‌اند، آمده است. هم‌چنین از تمامی مباحث و متن کتاب درسی، سؤالات تستی زیادی شبیه‌سازی‌شده و در این قسمت بیان گردیده است. در موضوعاتی که تست‌های کنکور و تمرین‌ها و مثال‌های کتاب، ناکافی بوده‌اند، از سؤالات تألیفی کمک گرفته شده. توصیه می‌کنیم دانش‌آموزان عزیز پس از مطالعه‌ی کامل درس‌نامه، برای تثبیت مطالب فراگرفته شده، به پاسخ‌دهی تست‌های همان درس بپردازند. بعد از هر مجموعه تست، آزمون درس نیز گذاشته شده است که دانش‌آموز باید در زمان معین کنکور به آن پاسخ دهد. در بخش پاسخ‌نامه‌‌ی تشریحی علاوه بر واکاوی جواب درست، علت غلط بودن سایر گزینه‌ها نیز (در تست‌های موردنیاز) به‌صورت کامل برایتان توضیح داده می‌شود. با اطمینان‌خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکرو طلایی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید. 

کتاب عربی کامل انسانی شامل آموزش، تست، پاسخ‌ تشریحی، ترجمه و درک مطلب بوده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را منتشر کرده است. کتاب پیش رو دربردارنده‌ی بیش از 2000 تست بوده و در 512 صفحه توسط محمود عاشوری گردآوری شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }