آیدی نوین - دانلود رایگان روانشناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طلایی

دانلود رایگان روانشناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طلایی

کتاب-روانشناسی-جامع-کنکور-انسانی-سری-میکرو-طلایی-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب روانشناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طلایی با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان روانشناسی جامع کنکور انسانی سری میکرو طلایی به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

 در این اثر تلاش مولف براین‌بوده که با ارائه‌ی درس‌نامه‌هایی موجز و مملو از نکات آموزشی به همراه تست‌هایی متنوع و مفهومی، میزان موفقیت داوطلبان در آزمون‌های گوناگون (به‌ویژه کنکور) افزایش یابد. همچنین مولف تلاش نموده‌ که با توجه به مفاهیم درسی هر بخش، بهترین شیوه‌ی آموزشی آن مبحث ارائه‌ گردد. قابل‌ذکر است، مطالب این کتاب درحدامکان به‌صورت چکیده در قالب جداول و نمودارها، آموزش داده شده و مناسب برای دانش‌آموزان و داوطلبانی است که می‌خواهند در کم‌ترین زمان به بهترین نتیجه‌ی ممکن دست یابند. این امکان برای داوطلبان گرامی وجود دارد که پس از مطالعه‌ی درس‌نامه و نکات آموزشی، با بررسی تست‌های تالیفی و سراسری به تسلط‌شان بر مباحث بیفزایند. همچنین مولف برای تمامی پرسش‌های این کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی ذکر نموده که می‌تواند برای داوطلبان عزیز بسیار راهگشا باشد.

 این کتاب توسط فاطمه جعفری نطنزی در 160 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را به چاپ رسانده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }