آیدی نوین - کانال فروش سوالات لو رفته امتحان نهایی نهم و دوازدهم 1400 – خرید امتحان نهایی

کانال فروش سوالات لو رفته امتحان نهایی نهم و دوازدهم 1400 – خرید امتحان نهایی

کانال فروش سوالات لو رفته امتحان نهایی نهم و دوازدهم 1400 با قیمت 100 تا 300 هزار تومان با لینک مستقیم که خرید امتحان نهایی را راحت می کند. به احتمال زیاد با خودتان گفته اید که :«چگونه سوالات امتحان نهایی را بخریم؟»
با آیدی نوین همراه باشید تا همه چیز را راجع به لو رفتن سوالات امتحان نهایی متوجه شوید.

جهت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد سوالات لو رفته امتحان نهایی با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

هر ساله با توجه به نزدیک شدن به فصل برگزاری امتحانات، به ویژه امتحانات نهایی، سر و کله ی کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی فروش سوالات پیدا می شود. این مساله به ویژه در پایه ی نهم و علی الخصوص پایه ی دوازدهم که امتحانات نهایی دارند؛ اهمیت بیشتری پیدا می کند.

پایه ی نهم به خاطر بحث انتخاب رشته و ورود به متوسطه ی دوم؛ و پایه ی دوازدهم به خاطر تاثیر معدل امتحان نهایی در کنکور.

وعده و وعیدهای زیادی در رابطه با برقراری امنیت آزمون و جلوگیری از لو رفتن سوالات نهایی داده شده است؛ ولی چیزی که مشخص است، این است که حتی امسال نیز بازار کانال های تلگرامی خرید و فروش داغ است.

در سال 1400 نیز، از حدود 27 اردیبهشت، موضوع لو رفتن سوالات نهایی مطرح شده است. با این حال از طرف وزارت آموزش و پروزش تا کنون راجع به این مورد شفاف سازی صورت نگرفته است.

میخواید از آخرین اخبار کنکور اطلاع پیدا کنید؟

شمارتون رو تو کادر زیر وارد کنید تا اخبار مهم خیلی سریع براتون ارسال بشه

سوالات لو رفته امتحان نهایی نهم 1400

با گشت و گذار در کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی به مواردی بر می خوریم که ادعای فروش سوالات امتحان نهایی نهم را دارند.

در سال های گذشته این افراد به راحتی فعالیت داشتند و حتی روز قبل امتحان این سوالات را با مبلغ مشخصی به دانش آموزان می فروختند.

خوشبختانه یکی دو سالی است که با توجه به روند ارسال الکترونیکی سوالات نهایی نهم، تخلف و لو رفتن سوالات تا حد بسیار زیادی پایین آمده است.

سوالات لو رفته امتحان نهایی دوازدهم 1400

با توجه به تاثیر 30 درصدی معدل امتحان نهایی دوازدهم در کنکور سراسری، وجود و یا حتی احتمال لو رفتن سوالات نهایی دوازدهم؛ نه تنها مفهوم عدالت آموزشی را زیر سوال برده، بلکه حق بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور را تضییع می کند.

فروشندگان سوالات امتحان نهایی دوازدهم معمولا از 2 شیوه برای فروش سوالات استفاده می کنند.

  • در روش اول، جزوه ای با حجم کم و یک سری نمونه سوال در اختیار دانش آموزان قرار می دهند و مدعی هستند سوالات نهایی با این جزوه شباهت بسیار بالایی دارد.
  • در روش دوم، چند دقیقه پس از شروع آزمون، سوالات و پاسخنامه در اختیار همراه دانش آموز قرار گرفته و آن شخص می تواند جواب ها را از طریق یک هدست به دانش آموز منتقل کرده تا نمره ی 20 را دریافت نماید.

وسوسه ی دانش آموزان برای گرفتن نمره ی 20 و تاثیر 30 درصدی امتحانات نهایی بر روی نتیجه ی نهایی کنکور، زمینه را برای انجام خرید و فروش سوالات و تخلفات دیگر مهیا کرده است.

آیا امکان لو رفتن سوالات امتحان نهایی وجود دارد؟

با توجه به روال سال های گذشته و حتی امسال یعنی سال 1400؛ با قطعیت می توان گفت که بله، سوالات امتحان نهایی لو می رود!

در دو سه سال گذشته، روند ارسال سوالات نهایی به حوزه های امتحانی به صورت الکترونیکی درآمده است. با این حال، این امر مانع از خرید و فروش غیرمجاز سوالات نهایی نشده و این باندها کماکان به فعالیت خود ادامه می دهند.

بیست و هفتم اردیبهشت 1400، «علی امرایی»، عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور، خبر از وجود باند منسجم انتشار پاسخ سوالات به خبرنگار فارس داد.

در 27 اردیبهشت در طول جلسه ی آزمون پاسخنامه ی سوالات در فضای مجازی منتشر شد. با توجه به این که دانش آموزان به طور اصولی در طول جلسه، به تلفن همراه دسترسی ندارند؛ انتشار سوالات چه سودی می تواند داشته باشد؟

علی امرایی، با اشاره به نکته ی بالا افزود که حتی بعد برگزاری آزمون، دفترچه سوالات از دانش آموزان گرفته و جمع آوری شده و هیچکس حق ندارد سوالات را تا پایان آزمون انتشار دهد!

قیمت خرید سوالات امتحان نهایی 1400

رنج قیمتی خرید سوالات نهایی در سال 1400، از مبلغ 100 تا 300 هزار تومان است که با مراجعه به کانال های فروش سوالات متوجه این قضیه خواهید شد.

توصیه ی آیدی نوین به شما دانش آموزان عزیز این است که به هیچ وجه اسیر جو و تبلیغات پیج های اینستاگرامی و کانال های فروش سوالات امتحان نهایی نشوید.

دلیل اول این است که بسیاری فقط پول را گرفته و بعد از آن شما را بلاک می کنند که فرآیند اقدام و ثبت شکایت از آنها بسیار زمانبر خواهد بود؛ در کنار این که شما نیز اقدامی خلاف قانون جهت خرید انجام داده اید.

دلیل دوم این است که بر فرض، به سوالات امتحان نهایی دست پیدا کردید. حداکثر زمان برای مطالعه و آمادگی در حالت خوشبینانه یک شبانه روز است. با توجه به این که روند طراحی سوالات کنکور سال به سال مفهومی تر می شود؛ توصیه می کنیم از ابتدای سال تحصیلی به فکر مطالعه و امتحان نهایی باشید.

پیشنهاد می کنیم برای مشاوره و نحوه ی برنامه ریزی امتحانات نهایی در کنار کنکور سراسری، به پست پایین سر بزنید.

جهت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد کانال فروش سوالات امتحان نهایی دوازدهم با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }