آیدی نوین - دانلود رایگان مهارت های اجتماعی و اخلاقی سری کارپوچینو

دانلود رایگان مهارت های اجتماعی و اخلاقی سری کارپوچینو

مهارت-های-اجتماعی-و-اخلاقی-پیش-دبستانی-کارپوچینو-گاج

برای خرید کامل کتاب مهارت های اجتماعی و اخلاقی سری کارپوچینو با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان مهارت های اجتماعی و اخلاقی سری کارپوچینو به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

تعلیم و آموزش کودک پیش از ورود به مدرسه آغاز می‌شود. با توجه به این مسئله انتشارات بین‌المللی گاج کتاب‌هایی برای این رده سنی، تألیف و چاپ کرده است. در این سری از کتاب‌ها تلاش شده تا کودک در هنگام ورود به مدرسه اطلاعات کاربردی و مناسبی را پیرامون مسائل گوناگون، داشته باشد. این کتاب با رویکردی شبیه به سایر کتاب‌های کار تلاش کرده تا مهارت‌های برقراری ارتباط را از سن پیش از دبستان به کودک بیاموزد و کودک را هرچه بیشتر با اجتماع و دنیای اطرافش آشنا کند. در این کتاب ابتدا مسئله در قالب یک داستان بیان شده، سپس راه‌های رویارویی با آن مطرح می‌شود. در آخر از کودک خواسته شده تا روش‌های پیشنهادی خود را ارائه کند. کتاب کارپوچینو مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی، اثر پرستو محمود‌عربی است. این کتاب در 24 صفحه رنگی و با قطع رحلی چاپ و منتشر شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }