آیدی نوین - دانلود رایگان زیست شناسی یازدهم تجربی سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان زیست شناسی یازدهم تجربی سری سیر تا پیاز

کتاب-زیست-شناسی-یازدهم-تجربی-سیر-تا-پیاز-گاج-scaled

برای خرید کامل کتاب زیست شناسی یازدهم تجربی سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان زیست شناسی یازدهم تجربی سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

مؤلفان در آغاز این کتاب‌ بخش مربوط به «درس‌نامه» را قرار داده‌اند. این قسمت از کتاب، در قالب مثال‌های متنوع به توضیح جامع و کامل از موضوع درس می‌پردازد به‌صورتی که دانش‌آموز را از هر کتاب آموزش دیگری بی‌نیاز می‌سازد. مؤلفان در ادامه، با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از سؤالات چهارگزینه‌ای، دانش‌آموز را به چالش دعوت می‌کنند. این تست‌ها به سبک سؤالات کنکور سال‌های اخیر طراحی و به‌صورت ساده به دشوار چیدمان شده است. بخش آخر کتاب‌های «سیر تا پیاز» مجموعه‌ای کامل از سؤالات امتحانی هر پایه‌ی تحصیلی است. پرسش‌های این بخش با تیپ‌های مختلف اعم از صحیح و غلط، جای خالی و سؤالات تشریحی آورده شده است. در اصل می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و به‌صورت هم‌زمان مجموعه‌ای کامل از درس‌نامه‌های کلیدی، تست‌های کاربردی و همچنین بانکی جامع از پرسش‌های تشریحی را در اختیار داشته باشید. کتاب سیر تا پیاز زیست‌شناسی یازدهم نوشته‌ی مشترک آقایان دکتر مالک اشتر اسفندیاری، دکتر شهریار دانشی و دکتر حسین احدی بوده که در 544 صفحه گردآوری شده است. هدف از تألیف این کتاب ارائه‌ی مجموعه‌ای جامع و کامل است تا پاسخ‌گوی نیازهای طیف وسیعی از دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور باشد. مؤلفان جهت تکمیل مطالب، پاسخ تشریحی تمامی پرسش‌های کتاب را نیز بیان نموده‌اند.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }