آیدی نوین - تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 1401 (نحوه شرکت و مراحل)

تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 1401 (نحوه شرکت و مراحل)

تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ (نحوه شرکت و مراحل)

تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 1401 به همراه نحوه و مراحل شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت را در این مقاله برای شما آماده کرده ایم.

با آیدی نوین همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد سهمیه ی ایثارگران آزمون دکتری وزارت بهداشت با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت

آزمون دکتری وزارت بهداشت یکی از مهمترین آزمون هایی به شمار می رود که هر ساله در کشور برگزار می شود و متقاضیان بسیاری در آن شرکت کرده و سعی در قبولی دارند. این آزمون هر ساله در تاریخ معینی برگزار می شود که این زمان معمولا در بهمن ماه بوده است. چند هفته بعد برگزاری آزمون، انتخاب رشته پذیرفته شدگان آغاز خواهد شد.

معمولا در بین پذیرفته شدگان آزمون دکتری وزارت بهداشت، افرادی به چشم می خورند که از نتیجه آزمون خود راضی نیستند. این دسته از داوطلبان می بایست برای امتحان شانس خود در انتظار شروع تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت باشند. در ادامه این مقاله در رابطه با  تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

میخواید از آخرین اخبار وزارت بهداشت اطلاع پیدا کنید؟

شمارتون رو تو کادر زیر وارد کنید تا اخبار مهم خیلی سریع براتون ارسال بشه

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت 1401

برای انجام تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت، داوطلبان باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کنند. برای ثبت کد رشته محل های تکمیل ظرفیت، متقاضیان پس از مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و انتخاب گزینه انتخاب رشته – محل «تکمیل ظرفیت»، می بایست کد ملی و شماره تلفن خود را وارد کنند تا به فرم انتخاب رشته دسترسی یابند. در ادامه چگونگی نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت را با هم بررسی خواهیم کرد.

مراحل شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت

  • در قدم اول داوطلبان باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و از منو سمت راست گزینه دکتری تخصصی phd را انتخاب کنید.
  • سپس روی لینک «انتخاب رشته محل – ویرایش رشته محل (تکمیل ظرفیت)» کلیک نمایید.
  • در مرحله سوم دوباره بر روی لینک «انتخاب رشته محل – ویرایش رشته محل» کلیک و آن را انتخاب کنید.
  • در صفحه ی جدید کد ملی و شماره تلفنی که در فرم ثبت نام وارد کرده بودید را ثبت کنید.

افرادی که قصد دارند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت شرکت کنند و در انتظار آغاز زمان آن هستند بی صبرانه منتظر فرا رسیدن زمان اعلام نتایج آن هستند تا از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود با خبر شوند که در مقاله زیر این تاریخ اطلاع رسانی شده است.

نکات مهم پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت 1401

داوطلبان آزمون دکتری بهداشت 1401 که در زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون، پذیرفته نهایی یا مردود اعلام شده باشند این امکان برایشان فراهم است در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 1401 شرکت کرده و از میان ظرفیت های خالی به انتخاب رشته بپردازند؛ لازم است شرکت کنندگان در آزمون دکتری وزارت بهداشت قبل از گذارندن مراحل تکمیل ظرفیت به نکاتی توجه کنند این نکات به شرح زیر هستند:

  • حضور پیدا نکردن و ثبت نام پذيرفته شدگان تکمیل ظرفیت در زمان تعیین شده توسط دانشگاه محل قبولی به نشانه انصراف از تحصیل است.
  • داوطلبانی كه در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اما به هر دليل ثبت نام نكنند و يا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند، از شركت در آزمون دكتری تخصصی وزارت بهداشت سال بعد محروم خواهند شد. اين محروميت شامل پذيرفته شدگان دوره های شهریه پرداز (بين الملل سابق و آزاد اسلامی) نمی شود.
  • شرکت کنندگانی که در مرحله قبل پذيرفته شده و هنگام تكميل ظرفيت در رشته محل ديگری پذیرفته شده، پذيرش جديد آنها ملاک عمل بوده و پــذیرش مرحلــه نخســت آنان لغو شده و به هیچ وجه قابل بازگشت نمی باشد.
  • داوطلبانی كه در مرحله قبل پذيرش شده بودند و در مرحله تكميل ظرفيت شركت كرده، ولی پذيرفته نشده اند، منعی در تحصیل در رشته محل قبولی ابتدایی خود ندارند.
جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد نحوه تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 1401 با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

سوالات متداول

آیا تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت در سال جاری برگزار خواهد شد؟

با توجه به برگزار شدن تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت در سال گذشته ، به احتمال زیاد در سال جاری نیز برگزار شود.

تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت چه زمانی برگزار می شود؟

پیش بینی می شود که تکمیل ظرفیت چند هفته پس از اعلام نتایج نهایی و احتمالا در اواخر مهر یا آبان برگزار شود که به محض مشخص شدن تاریخ آن، در متن مقاله اطلاع رسانی می شود.

آیا افراد پذیرفته شده در تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت امکان بازگشت به رشته قبولی ابتدایی خود را دارند؟

خیر، طبق آخرین اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی قبولی مرحله اول افراد پذیرفته شده در مرحله تکمیل ظرفیت لغو شده و در صورت ایجاد هر گونه تغییر در این روند ، متن مقاله به روز رسانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }