آیدی نوین - دانلود رایگان مطالعات اجتماعی ششم سری سیر تا پیاز

دانلود رایگان مطالعات اجتماعی ششم سری سیر تا پیاز

مطالعات-اجتماعی-ششم-سیر-تا-پیاز-گاج

برای خرید کامل کتاب مطالعات اجتماعی ششم سری سیر تا پیاز با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان مطالعات اجتماعی ششم سری سیر تا پیاز به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

این مجموعه در سه بخش مجزا اما مرتبط به هم نگاشته شده، یعنی شیوه‌ی طراحی این کتاب به سیاقی است که هر چند با مطالعه‌ی هر بخش می‌توان به اصطلاحات، مفاهیم و مسائل آن درس مسلط شد، اما دانش‌آموز را، به دلیل داشتن سیر زنجیروار به مطالعه‌ی دقیق و کامل کتاب علاقه‌مند می‌کند. مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز شامل سه بخش زیر می‌شود:

1) بخش آموزش (درس‌نامه): این بخش طبق سرفصل‌های کتاب درسی تقسیم‌بندی شده‌ است، آموزش کامل، دقیق و آسان مفاهیم، تعاریف و اصطلاحات، اولویت اصلی تألیف در این ساختار آموزشی است.

2) بخش امتحان (پرسش‌های تشریحی): این بخش با هدف ارتقای معدل و تثبیت مفاهیم کتاب درسی طراحی شده و تمامی مطالب هر درس را دربرمی‌گیرد. طراحی پرسش‌ها، درس به درس و تفکیکی بوده و منطبق بر استاندارد‌های دقیق و بودجه‌بندی آموزشی مصوب آموزش و پرورش است.

3) بخش تست (پرسش‌های چهارگزینه‌ای): تسلط بر مفاهیم درسی و آگاهی از شگردها و فوت‌وفن تست‌زنی رمز موفقیت در آزمون‌های معتبر است. در این بخش دانش‌آموز با مشاهده و حل تست‌های گوناگون به مباحث کتاب درسی مسلط و برای آزمون‌های مختلف آماده می‌شود. طراحی تست‌ها به گونه‌ای است که به تنهایی یک کتاب جامع مختص آموزش و یادگیری تلقی شود؛ یعنی دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه‌ی تست‌ها تقریبا کل مباحث کتاب را مرور کنند. به‌منظور تثبیت و نهادینه‌سازی مطالب در ذهن دانش‌آموز، رعایت درجه‌ی سختی تست‌ها (از آسان به سخت) رعایت شده است.

محسن مصلایی این کتاب را گرد‌آوری کرده و در تألیف آن، ابعاد متفاوت آموزشی را مدنظر قرار داده‌ است. سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی ششم دبستان توسط انتشارات بین‌المللی گاج در 176 صفحه منتشر شده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }