آیدی نوین - زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401

زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401

زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت به همراه مراحل انتخاب رشته دکتری در سال 1401 را در این مقاله برای شما آماده کرده ایم.

با آیدی نوین همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

متقاضیانی که قصد دارند در آزمون دکتری تخصصی (PHD) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی شرکت کنند، می بایست بعد از اعلام نتیجه اولیه آزمون به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور (sanjeshp.ir) مراجعه کرده و مراحل انتخاب رشته را طی کنند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که قبل از انجام فرایند انتخاب رشته، می بایست به صورت کامل و دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401 را مطالعه کنند. این دفترچه معمولا یک الی دو روز بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون بر روی سایت قرار می گیرد. داوطلبانی که در آزمون اولیه قبول شوند، بعد از ثبت کد رشته های خود و انجام انتخاب رشته، اگر حد نصاب علمی لازم را دارا باشند، برای ارزیابی علمی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری در زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت به گزینش حضوری در دانشگاه دعوت می شوند.

میخواید از آخرین اخبار وزارت بهداشت اطلاع پیدا کنید؟

شمارتون رو تو کادر زیر وارد کنید تا اخبار مهم خیلی سریع براتون ارسال بشه

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

شرکت کنندگانی که در جلسه آزمون اولیه (کتبی) حضور داشته اند، اگر تراز و رتبه خوبی کسب کرده و مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می توانند در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت خود اقدام کنند. انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت در سال گذشته پس از اعلام نتایج آزمون اولیه یعنی اواسط مرداد ماه در نظر گرفته شده بود.

در حال حاضر زمان دقیقی از تاریخ انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نشده است. به محض اطلاع و اعلام تاریخ دقیق، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 داوطلبان قبول شده در مرحله اول، متقاضی انتخاب رشته دکتری رشته های پزشکی دوره های روزانه، غیر روزانه و آزاد، باید پیگیر اطلاعیه های مرکز سنجش پزشکی باشند.

معمولا این مرکز در مرداد ماه اطلاعیه ها را از طریق سایتsanjeshp.ir منتشر می کند. متقاضیان می توانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته را از طریق سایت دریافت و بعد از مطالعه دقیق، بدون پرداخت هزینه فرم اینترنتی را تکمیل نمایند.

زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت 1401 در حال حاضر مشخص نیست و به محض اعلام آن این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

مراحل انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

همان طور که در بالا به آن اشاره شد، انتخاب رشته از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی کشور صورت می گیرد.

مراحل انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، در ادامه ذکر  و بررسی شده است:

  • در مرحله اول داوطلبان می بایست به سایت مرکز سنجش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir وارد شوند و گزینه دکتری تخصصی را از منوی سمت راست انتخاب کنند.
  • در مرحله دوم، گزینه انتخاب رشته – محل، ویرایش انتخاب رشته و محل را باید انتخاب کنند.
  • مرحله سوم انتخاب مجدد گزینه انتخاب رشته – محل، ویرایش انتخاب رشته و محل است.
  • با ورود به صفحه جدید، کد ملی و شماره تلفن همراه خود (همان شماره ای که در زمان ثبت نام در فرم وارد نموده اید) را وارد کرده و بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید.
  • بعد از انتخاب رشته های مورد نظر خود، بر روی کلید ثبت نهایی کلیک کنید. در این هنگام سایت یک کد رهگیری 15 رقمی در اختیار شما قرار می دهد که ضروری است این کد را نزد خود نگه دارید و از فرم انتخاب رشته خود برای مراحل بعدی پرینت بگیرید.

نکته: داوطلبان توجه داشته باشند که در صورتی که می خواهند انتخاب های خود را تغییر دهند، می توانند از گزینه جابجایی یا حذف استفاده کنند. این عمل تنها قبل از فشردن گزینه ثبت نهایی امکان پذیر است و بعد از کلیک بر روی این گزینه، امکان جابجایی یا حذف وجود نخواهد داشت.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد مراحل انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

سوالات متداول

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 چه تاریخی می باشد؟

تاریخ ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 به صورت دقیق مشخص نیست، اما احتمالا همانند سال های گذشته در نیمه های اسفند ماه باشد.

آیا تاریخ ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 تمدید نیز می شود؟

بله، بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401، لینک ثبت نام در یک بازه زمانی دو تا سه روزه دیگر نیز فعال می باشد.

فرصت مجدد ثبت نام دکتري وزارت بهداشت 1401 چه زمانی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؟

فرصت مجدد ثبت نام دکتری وزارت بهداشت طبق روال سال های گذشته در اواخر اردیبهشت ماه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }