آیدی نوین - برنامه 3 ماهه کنکور – رتبه برتر شدن در 3 ماه با طرح 8070!

برنامه 3 ماهه کنکور – رتبه برتر شدن در 3 ماه با طرح 8070!

برنامه 3 ماهه کنکور

برنامه ریزی سه ماهه کنکور برای کسب رتبه کسب رتبه زیر هزار دیگه غیر ممکن نیست! با وجود حذف دروس عمومی از کنکور و کاهش تعداد سوالات کنکور سراسری و تاثیر معدل، شانس داوطلبان کنکور برای قبولی و کسب رتبه زیر هزار در حتی کمتر از 3 ماه بیشتر شده و البته راهکار های میانبری برای برنامه 3 ماهه کنکور وجود داره که میتونه شما رو تو همین مدت زمان کم به رتبه برتر کنکور برسونه، همونطور که تعداد زیادی از بچه های آیدی نوین با همین برنامه ریزی 3 ماهه کنکور (یا همون برنامه 80 روزه کنکور پلن 8070) رتبه های عالی به دست آوردن که کارنامشون رو میتونی در ادامه ببینید. اما همونقدر که قبولی کنکور در 90 روز با وجود شروع از صفر ممکنه، نیازمند رعایت نکات و برنامه ریزی کنکور دقیقی هست.

در این مطلب ما رتبه های برتر آیدی نوین با تجربه 10 سال مشاوره تخصصی و بیشتر از 500 رتبه زیر 1000 کنکور به طور کاملا رایگان توضیح دادیم که شما چه کار هایی رو باید انجام بدید تا قبولی کنکور در ۳ ماه رو تجربه کنید، و البته یک مجموعه کامل از همه ابزار هایی که نیاز دارید و مشاوره با یک رتبه برتر تحت نام پلن 8070 براتون در نظر گرفتیم که میتونید با پر کردن فرم زیر با ما در ارتباط باشید و پلن8070 رو دریافت کنید.

فرم دریافت برنامه سه ماهه کنکور از رتبه برترها

فرم زیر رو پر کن تا یکی از رتبه برتر های رشته خودت بهت برنامه 90 روزه کنکور اختصاصی خودت رو به همراه روش مطالعه درست و اصولی دروس بده:

با برنامه ریزی کنکور آیدی نوین توی کنکور 98، 99، 1400 و 1401 بیش از 500 داوطلب رتبه زیر 1000 شدن! لیست قبولی ها رو در عکس های زیر ببین

بخشی از رتبه های برتر آیدی نوین در کنکور های گذشته (لیست کامل در لینک زیر)

نمونه برنامه ریزی سه ماهه کنکور تجربی رایگان

در ادامه 2 تا نمونه برنامه ۳ ماهه کنکور رایگان برای 9 روز دانش آموزان آیدی نوین رو در دو حالت برنامه 7 ساعته و برنامه 11ساعته براتون قراردادم. اول برنامه های زیر رو بررسی کن تا متوجه بشی یه برنامه خوب باید چطور استاندارد باشه و اینکه بدونی چقدر در روال مطالعه میتونه تاثیر گذار باشه:

نمونه برنامه ۳ ماهه کنکور رایگان 7 ساعت مطالعه در روز

برنامه ریزی سه ماهه کنکور تجربی رایگان (برنامه 7 ساعت مطالعه در روز)

برای بزرگ کردن تصویر روی آن کلیک کنید.

 

نمونه برنامه ریزی سه ماهه کنکور تجربی رایگان 11 ساعت مطالعه در روز

برنامه ریزی سه ماهه کنکور تجربی رایگان (برنامه 11 ساعت مطالعه در روز)

 

با استفاده از پلن 8070 آیدی نوین که مخصوص برنامه 80 روزه کنکور هست میتونی توی 3 ماه در کنکور موفق بشی. این پلن که بر پایه الگوریتم جدید یادگیری آیدی نوین هست تا به امروز تونسته تعداد زیادی از دانش آموزان آیدی نوینی که از 3 ماه قبل از کنکور شروع کردند رو به درصد های بالای کنکور برسونه. با استفاده از این پلن دانش آموزان میتونن توی 80 روز بیش از 70 درصد مطالب کنکور رو یادبگیرن، 9 بار آزمون و تست بدن و حداقل 6 بار مطالب رو مرور کنند. دیگه چی از این بهتر که بتونی با یک برنامه ریزی درست به صورت اصولی توی مدت 3 ماه تمام مطالب رو در سریع ترین حالت ممکن و به راحتی مرور کنی و به خاطر بسپاری.

 

برنامه 90 روزه کنکور برای 3 ماه سرنوشت ساز

یسریا هستن که از این زمان اندک باقی مونده به بهترین شکل ممکن استفاده میکنن درست مثل خانم دکتر مجموعه ما، خانم مهسا اسماعیلی که تونست توی 3 ماه آخر رتبه اش رو نجات بده و توی رشته پزشکی قبول بشه.

مصاحبه با مهسا اسماعیلی یکی از رتبه برتر های کنکور در 3 ماه:

 

 

اهمیت برنامه 3 ماهه برای کنکور

این سه ماه عین شب امتحانه برات! یعنی 3 ماه شب امتحان داری، شب امتحانی که راندمان آدم میره بالا خوب درس میخونه با ساعت بالاتر درس میخونه بی وقفه، و از همه مهمتر قدرت یادگیریش افزایش پیدا میکنه و بخاطر نزدیکی به آزمون فراموشی کمتره، الان دقیقا موقع برداشت کردنه چه خوب کاشته باشی چه بد. اهمیت داشتن برنامه سه ماهه کنکور در این برحه حساس به شدت بالاست. مثل کشاورزی که تا الان هرچی کاشته رو باید برداشت کنه، الان وقت برداشت تموم مطالعات کنکوریه و اگه تا الان نتونستی بخوبی بکاری، میتونی با یه برنامه ریزی اصولی خودتو نجات بدی و تو رشته ای که میخوای قبول بشی.

 

چرا این 3 ماه میتونه تو نتیجت تاثیر زیادی بذاره؟

حالا شاید برای خیلی ها این سوال ایجاد شده باشه که چرا این سه ماه تا این حد سرنوشت سازه و میتونه رتبمون رو نجات بده؟

اول: نزدیکی این سه ماه به کنکور سراسری

هر چی زمان مطالعه به زمان امتحان نزدیک تر باشه، مطالبی که قبل امتحان خوندی رو یادته و فراموشی مطالبی که این آخرا خونده میشه، یجورایی کمتره. به عنوان مثال:

متاسفانه تعداد زیادی ازما یاد گرفتیم که شب امتحانی باشیم. شب و روز قبل امتحان، تمام مطالب رو یکی دو دور میخونیم و بعد فرداش میریم سر جلسه امتحان و نمره قابل قبولی میگیریم! که البته اینم بگم ممکنه تمام مطالبی که برای امتحان خوندیم، دو روز بعدش از یادمون بره! ولی در هر حال بخاطر نزدیکی به زمان امتحان، فراموشی کمتر اتفاق میفته!

دوم: نا امیدیِ امیدواران و بریدنِ کنکوری های معمولی

سال های قبل تعداد خیلی زیادی از دانش آموزان در آیدی نوین، از درس خون بگیر تا کسی که خیلی بیخیال بود، ماه های پایانی منتهی به کنکور، موقعی که به بهترین مشاوران کنکور آیدی نوین مراجعه کرده بودن، بریده بودن و درس خوندن رو متوقف کرده بودن! حالا چرا اینکارو کرده بودن دلایلی مختلفی داشت:

  1. دلیل اصلی بیشترشون که درس نخوندن، تنبلی بود و خیلی ساده لوحانه فک میکردن که اگه بذارن مثلا برای سال بعد، نتیجه میتونه تغییر کنه!
  2. فکر میکردن همه چیزایی که خوندن از یادشون رفته! (در صورتی که حتی رتبه 1 کنکور هم الان همین احساسو داره!)
  3. دچار بهم ریختگی برنامه شده بودن و این آشفته شون کرده بود (بخاطر چند روز اخلال در برنامه یا نتیجه نگرفتن توی آزمون های جامع، در صورتی که عقب افتادگی از برنامه شون به سادگی قابل جبران بود و نتیجه تو آزمون های اول مشخص نمیشه!)
  4. توی آزمون هاشون نتیجه نمی گرفتن! ( هیچوقت هیچ تلاش درستی برای نتیجه گیری در آزمون نکرده بودن و خب این کاملا طبیعی بود!)
  5. وسواس و کمال گرایی(که نگیم برات که از خودشون انتظار داشتن که هر مبحثی رو می خونن، بتونن 100 درصد تستاشو بزنن که خیلی احمقانست؛ چون رتبه 1 کنکور هم این توانایی رو نداره!)
  6. سندروم از شنبه دیگه شروع می کنم! (در مورد این حرفی نزنیم بهتره!

سوم: بالا بودن راندمان مطالعه نزدیک به کنکور (افزایش آدرنالین)

برای کنکوری هایی که دارن خوب می خونن و کنکور سراسری براشون اهمیت بالایی داره، نزدیک شدن به زمان کنکور باعث افزایش سطح استرسشون میشه.البته این کاملا طبیعیه و اگه کنترل شده باشه و به سطح بحرانی نرسه، خیلی هم مفیده! شاید تو ذهنت سوال ایجاد بشه که اصلا چی باعث میشه که استرس بگیرم؟ آدرنالین و کورتیزول برای آمادگی بدن در انجام فعالیت های شدید یا دفاع از خود ترشح می شه. ساده تر بگم وقتی شما بترسید از هرچیزی، این هورمون ترشح میشه که راندمان کلی بدن شما رو بالا ببره تا بتونید از اون ترس فرار یا باهاش مقابله کنید. می بینی فقط دو ماه تا کنکور مونده، استرس می گیری و سطح هورمون آدرنالین و کورتیزولت در بدنت بالا میره. حالا اگه بتونی درست کنترلش کنی، یعنی بیخیال کنکور نشی و البته استرست هم به اضطراب و فشار عصبی تبدیل نشه،می تونی راندمان درس خوندنت رو بالا ببری و بهتر مطالب رو یاد بگیری، ساعت مطالعه ات رو بالا ببری و در کل بهتر و پربازده‌تر پیش بری. اینجوری حجم بیشتر از مطلب رو تو زمان کمتر و با بازدهی بیشتر خوندی.

چهارم: خیلیا نمی دونن باید نزدیک کنکور دقیقا چیکار کنن!

پیشتر خوندی درسته که خیلیا بیخیال کنکور امسال میشن و می تونی ازشون جلو بزنی، درسته که این 3 ماه ارزش خیلی بیشتری از تمام ماه هایی داره که تا الان برای کنکور خوندی، درسته که راندمان مطالعه می تونه خیلی بالا باشه توی نزدیکای کنکور؛ اما

  • اگه مهارت استفاده از این سه ماه رو نداشته باشی
  • اگه راهبرد و برنامه ای براش نداشته باشی
  • اگه ندونم کار باشی و ندونی که کدوم کار از همه صحیح تره

عملا تو هم نمی تونی نتیجه ای بهتر از بقیه سیاهی لشگر های کنکور بگیری. خصوصا اگه اول مسیر باشی و تا الان هیچی نخونده باشی!

 

نحوه مطالعه دروس در برنامه سه ماهه کنکور (3 ماه پایانی)

اگه صفره صفری و تا الان کاری نکردی و زمانت از دست رفته، یا به خاطر اینکه نمی دونستی چیکار کنی، خوندی ولی نتیجه نگرفتی؛ می خوایم اقدامات حیاتی برای احیای کنکور امسال رو بهت خیلی رک و ساده بگیم. با این ترفندها می تونی به قبولی تو کنکور و کسب رتبه برتر امیدوار باشی.

1-  اهمیت حذف بعضی از مباحث

اگه تا الان خوب خوندی یا نخوندی، هر کاری هم که بکنی عمرا نمی تونی به همه حجم کتب درسی و مباحث کنکوری برسی! اصلا نیازی هم نداری که همه رو بخونی! چون خیلی از مباحث به نسبت حجمش، سختیش و وقتی که ازت می گیره، تست کم یا نسبتا خیلی کمی توی کنکور داره. پس بهتره از خیرشون بگذری؛ چون وقتت رو تلف می‌کنی و تستی هم ازشون تو کنکور نمی‌تونی بزنی. در عوض می تونی وقتت رو بذاری روی مباحث کم حجم و پر تست و هر تستی از اون مبحث اومد رو راحت بزنی. بهتر نیست؟!

بیا و منطقی باش

کنکور، امتحانات تشریحی مدرسه نیست که اگه یه قسمتیش رو بنویسی، بهت یه نمره ای رو بدن. تو کنکور اگه حتی کل سوال رو هم درست حل کنی یه منفی و مثبت جابه‌جا بزنی، جواب تست غلط میشه و بهت نمره که نمیدن هیچی، یه‌چیزی هم ازت کم می کنن! پس معقول اینه که مثلا به جای اینکه روی 100 درصد از مباحث، تسلط 50 درصدی داشته باشی، رو 50 درصد از مباحث تسلط 100 درصدی پیدا کنی! حالا فرض کن کنکور رو به دوتا 50 درصد تقسیم کنیم. از یه 50 درصد حدودا 65 درصد تست های کنکور بیاد، از یه 50 درصد هم، حدودا 35 درصد تست های کنکور بیاد. حالا عقل سالم میگه باید چیکار کرد؟ پس شما از اهمیت حذف مباحث به خوبی مطلع شدید.

2- برنامه سه ماهه کنکور

دیگه باید از الان برنامه سه ماهه کنکور مخصوص خودت رو داشته باشی، همین الان بشین منابعت، کتاب هات و اتاقت رو منظم و مرتب کن. بعد از حذف اون مباحثی که نباید بخونی و بعد از تخمین این که حدودا چند ساعت مطالعه تا کنکور برات وجود داره (مثلا 100 روز مونده، من روزی 5 ساعت مطالعه می کنم، میشه 500 ساعت)، برای خودت راهبرد بچین که مثلا هر دو هفته چه مباحثی قراره خونده بشه. البته تو اون 2 هفته، روز به روز برای خودت برنامه ریزی کن تا بتونی به راهبردت برسی.

نکات برنامه ریزی 3 ماهه کنکور

  1. حداقل دو هفته نزدیک به کنکور، مبحث جدیدی نخون و زمانت رو به مرور و جمع بندی مطالب قبلی که خوندی اختصاص بده.
  2. برنامه برای 3 روز تا نهایتا 1 هفته بعدت بچین و شب به شب اونو تو دفتر برنامه ریزیت یادداشت کن و از خودت هر شب گزارش کار بخواه.
  3. لودری نرو جلو! تنوع درسی خیلی مهمه. پس سعی نکن یه درسو کامل توی دو سه روز بخونی بعد بری سراغ یکی دیگه.
  4. یادت باشه قرار نیست وسواس به خرج بدی و بخوای دفعه اول همه چی رو یاد بگیری و 100 درصد تست بزنی.
  5. یادت باشه نسبت زمان به حجم مطلبی که میخوای بخونی معقول باشه! مثلا ننویسی یه فصل از زیست خوندنش 1 ساعت!
  6. برنامت رو حجمی زمانی بنویس.
  7. برای جبران عقب موندگی هات زمان در نظر بگیر.

3- منابع درست انتخاب کن

برای این که توی این 3 ماه باقی مونده تو کنکور حداکثر استفاده رو کنی، باید با یک برنامه ریزی اصولی، منابع درست رو انتخاب کنی و ازشون بهره ببری.

اهمیت شرکت در آزمون

حتما توی آزمون شرکت کن و اون آزمونی رو بده که برنامه راهبردیش مطابق با برنامه ریزی تو باشه. یعنی اینجوری نباشه که تو یه چیزی بخونی، بعد تو آزمون از چیزای دیگه سوال و تست طرح بشه. البته برای این 3 ماه، آزمونی در سطح بازار وجود نداره که مباحث سخت هارو حذف کرده باشه و راهبردش برای شروع از صفر از الان باشه. به همین منظور ما براتون یه سورپرایز داریم: آزمون سنجاز. آزمون سنجاز اومده طبق یه برنامه راهبرد دو رنگ (دو سطحی) سه ماهه، کل مباحث خیلی مهم و مهم رو اورده؛ 7 مرحله آزمون مبحثی و 2 تا آزمون جامع داره. خیلی مناسب برای کساییه که از الان میخوان از صفر شروع کنن و مباحث پرتست مهم در عین حال کم حجم رو بخونن و رتبه خوبی تو کنکور بگیرن.

می تونید از این طریق واردش بشید:

آزمون آنلاین کنکور

دوم: کتاب کمک درسی

کسی که میخواد زیست بخونه، از الان نمیره فاگو زیست بگیره بخونه؛ چون حجمش خیلی زیاده. یا مثلا برای قرابت به جای مراجعه به درسنامه طولانی آقای هامون سبطی، میره بیشتر تمرین میکنه و مشکلاتش رو از درسنامه برطرف میکنه. پس باید منبع درست رو انتخاب کنی.

سوم: کلاس، کلاس آنلاین، DVD

فقط و فقط مباحثی که خیلی مهم هستن و نمی تونی با خوندن معمولی تستاشو حل کنی، باید کلاس یا فیلمشو ببینی. وقتتو با دیدن هر آموزشی تلف نکن!

توی رپیتیچ ما به همراه اساتید رتبه برتر درس ها رو با یه شیوه متفاوت (تست بیس برای حل تست در حد کنکور) بدون اتلاف وقت براتون طبق راهبرد خاص آوردیم که در ادامه معرفی میکنم.

آموزش ویدیویی دروس با رپیتیچ

چهارم: منابع جمع بندی و مرور

منابع جمع بندی مختلفی توی بازار وجود داره. از کتاب و همایش گرفته تا جزوه و…، اما در یک کلام مطمعن ترین، بهترین، کارامد ترین، جدید‌ترین و سریع ترین منبع جمع بندی و مرور رپیدیو هست که میتونید از طریق لینک زیر بهش دسترسی داشته باشی.

رپیدیو

 

برنامه ریزی 80 روزه برای رتبه برتر شدن

ما براتون «طرح بازگشت 80 روزه به جمع رتبه های برتر» رو طراحی کردیم.

  • اگه به کنکور امسال نا امیدی
  • اگه فکر میکنی خیلی دیر شده
  • اگه تا الان نخوندی یا خوب نخوندی یا خوندی و نتیجه نگرفتی

بدون که با طرح 80 روزه می تونی نتیجه کنکورتو تغییر بدی و ورق رو برگردونی.

ویدیو معرفی پلن 70 80 آیدی نوین

این پلن شامل موارد زیر هست:

برنامه ریزی و مشاوره اختصاصی از صفر با رتبه های برتر کنکور

با توجه به راهبردی که در اختیارت قرار می گیره و با توجه به سطحت، شرایطت، ساعت مطالعه و تایم خواب و بیداریت، برنامه ریزی روزانه برات انجام میشه و توسط مشاور رتبه برتر پیگیری و پشتیبانی میشی تا بتونی کامل و صحیح اون رو اجرا کنی. مشاور باهات تماس تلفنی داره، نکات ناب مشاوره‌ای (نحوه مطالعه درس های مختلف، نحوه تست زنی، مرور و…) بهت میگه و هر شب چکت میکنه و مشکلاتت رو رفع میکنه. در کنار مشاور علمی رتبه برتر، تو با یک مشاور انگیزشی و روانشناسی هم در ارتباط هستی.

برنامه راهبردی 2 رنگی (2 سطحی) با آزمون

این برنامه ریزی راهبردی، شامل مباحث خیلی مهم کم حجم و پرتست (با رنگ سبز) و مهم و پرتست میشه (با رنگ قرمز). اگه ساعت مطالعاتی زیر 7 ساعت داری، می‌تونی رنگ سبز رو فقط برای راهبردت انتخاب کنی. اگه میخوای بیشتر وقت بزاری و درصد های بالاتری بگیری، رنگ سبز رو به اضافه رنگ قرمز باید پیش ببری. آزمون های سنجاز، از صفر برات طراحی شده و گام به گام طبق برنامه راهبردی و طی 7 مرحله، از مباحثی که برات مشخص شده آزمون می‌گیره و 2 آزمون جامع نزدیک به کنکور هم داره. یعنی تو در این طرح، 9 مرحله آزمون مطابق با شرایطت داری.

بهترین منبع برای یادگیری و مرور و جمع بندی

با استفاده از سامانه های رپیتیچ و رپیدیو، بهترین منابع کمک درسی و بهترین روش مرور و یادگیری برات قرار داده شده تا بتونی در کمترین زمان ممکن حجم زیادی از درس هارو یاد بگیری و بعد از اون مرور کنی و بازه جمع بندی برسی.

بمب انگیزه و بمب تمرکز

برای اینکه بتونید تمرکز بالاتری داشته باشید:

  • امیدتون رو افزایش  بدید.
  • استرستون رو کنترل کنید.
  • از شر مزاحم ها خلاص شید (موبایل و اینستاگرام و تلگرام) و راندمان تون رو بالا ببرید.
  • دوره هایی شامل تمرین ها، پادکست ها و ویدئو ها در اختیارتون قرار می گیره تا بتونید حداکثر استفاده رو از این زمان محدود ببرید.

 

سخن پایانی

پلن 8070 یکی از نتیجه بخش ترین و پربازده ترین پلن آیدی نوین بوده و هرساله تعداد خیلی زیادی از دانش آموزان با استفاده از این پلن تونستن توی کنکور رتبه خوبی رو کسب بکنن و توی رشته مورد علاقشون قبول بشن.قبولی کنکور در 90 روز با این پلن شدنیه. قطعا همه کسایی که توی کنکور قبول شدن هیچ فرقی با تو نداشتن. اون ها هم زمانی نا امید شدن، بی انگیزه شدن یا حتی احساس سردرگمی داشتن. اما یه روز یه جایی تصمیم گرفتن برای اهدافشون تلاش کنن تا بتونن به موفقیت برسن. پس مطمئن باش توهم میتونی! فاصله تو تا رسیدن به اهدافت فقط تصمیم گیری و پایبندی به تصمیمت هست. میدونی که بهترینارو برات آرزو میکنیم!

 

دریافت برنامه از رتبه برتر های آیدی نوین

فرم زیر رو پر کن تا طی چند ساعت یکی از مشاورین رتبه برتر آیدی نوین باهات تماس بگیره، به سوالاتت پاسخ بده و بهت برنامه درسی اختصاصی خودت رو بده:

اگه واقعا نگران آینده تحصیلی و شغلی خودت هستی، با یک جلسه مشاوره رایگان رتبه برتر های آیدی نوین، گام محکمی در جهت رتبه برتر شدن در کنکور بردار!

 

سوالات متداول

چگونه سه ماهه در کنکور موفق شویم؟

با الگوریتم جدید یادگیری پلن 8070 آیدی نوین در سال های اخیر خیلی ها باهاش تونستن رشته و دانشگاه مورد علاقشون رو قبول بشن.

بهترین برنامه 3 ماهه کنکور کدام است؟

بهترین برنامه ریزی برای سه ماه پایانی کنکور برنامه ریزی هست که توجه ویژه به بحث بودجه بندی ها داشته باشه، تا حد امکان مباحث پرحجم و کم تست رو کم کنه و با توجه به توانایی ها و نقاط ضعفت نوشته بشه.

توی این سه ماه روز چند ساعت درس بخونم؟

برای موفقیت توی این سه ماه باید فکر کنی هر روز شب امتحانه و حداقل روزی 10 الی 12 ساعت با راندمان بالا درس بخونی. اما اگه به تازگی شروع به درس خوندن کردی بهتره با روزی 5 ساعت شروع کنی و کم کم اون رو به حد نرمالش برسونی.

8 replies on “برنامه 3 ماهه کنکور – رتبه برتر شدن در 3 ماه با طرح 8070!”

profile avatarabbas گفت:

سلام من فرم رو پر کردم فقط هزینه اش با تخفیف چقدر میشه؟

profile avatar گفت:

درود
مشاورین با اطالاعاتی که شما در فرم پر کردی تماس میگیرن و تمام شرایط رو توضیح میدن

profile avatarabbas گفت:

سلام ببخشید این برنامه تخفیف هم داره؟

profile avatar گفت:

سلام وقت بخیر
بله اگر شرایط ویژه ای باشه ، الان برنامه در تخفیف هست به خاطر زمان کم دانش آموزان
اگر نیاز به برنامه دارید میتونید فرم داخل مطلب رو پر کنید

profile avatarسارا گفت:

سلام هزینه این برنامه چه قدر هست؟؟

profile avatar گفت:

سلام. هزینه برنامه ریزی 3 ماهه کنکور که شامل 9 آزمون مرحله ای، آموزش تمام دروس با سامانه رپیدیو، مشاوره شخصی توسط رتبه برتر ها و مشاوره روانشناسی و انگیزشی میشه 1میلیون و 900 هزار تومان هست که تا در حال حاضر با تخفیف 50 درصدی هزینش میشه 950 هزار تومان

profile avatarfarhad گفت:

من تو پلن 123 بودم عالیه اینم مثل اونه؟ نیازی هست من داخل این هم شرکت کنم؟

profile avatar گفت:

سلام و ممنون از لطف شما… قطعا تمام تلاشمون رو میکنیم که پلن 8070 هم بتونه مثل پلن 123 بازخورد خوبی رو داشته باشه. اگه در پلن 123 ثبت نام کردین نیاز به ثبت نام در پلن 8070 نیست. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }