آیدی نوین - سایت سهبا پیام نور – نحوه ورود و مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

سایت سهبا پیام نور – نحوه ورود و مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

سایت سهبا پیام نور - نحوه ورود و مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

سایت سهبا پیام نور و نحوه ورود و مشاهده برنامه کلاسی پیام نور در آن به چه صورت است؟ چگونه برنامه کلاسی پیام نور بگیریم؟ با آیدی نوین همراه باشید تا جواب همه ی سوالات خود را دریافت کنید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد نحوه ورود به سیستم سهبا پیام نور با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه هایی است که مراکز فراوانی در سطح کشور دارد و رشته های متنوعی با کنکور و بدون کنکور به متقاضیان ارائه می دهد. تحصیل در این دانشگاه برخلاف باور بسیاری از داوطلبان هم به صورت حضوری و هم الکترونیکی است و دانشجویان زیادی با این دو روش در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند برای مثال کلاس های عملی و آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور به صورت حضوری برگزار می شود و امکان غیر حضوری بودن این دسته از دروس بر خلاف دروس تئوری وجود ندارد.

دانشگاه پیام نور از زمان تاسیس همواره برای تسهیل و راحتی آموزش دانشجویان سامانه های آموزشی متفاوتی را راه اندازی کرده است که در این مقاله به معرفی و نحوه عملکرد سامانه سهبا خواهیم پرداخت.

میخواید از آخرین اخبار پیام نور اطلاع پیدا کنید؟

شمارتون رو تو کادر زیر وارد کنید تا اخبار مهم خیلی سریع براتون ارسال بشه

معرفی سایت سهبا پیام نور

سهبا یک سامانه آموزشی است که توسط دانشگاه پیام نور برای دانشجویان جهت دسترسی به برنامه کلاس های خود ایجاد شده است. در واقع هدف اصلی ایجاد سامانه سهبا، استفاده بهینه از منابع موجود، بهبود وضعیت برنامه ریزی مراکز دانشگاه پیام نور و هم چنین اطلاع رسانی آنلاین به دانشجویان به صورت جامع است.

نکته ای که باید توجه کنید این است که درست است هر مرکز دانشگاهی پیام نور، سایت جدا و مخصوص خود را دارد؛ با این حال سامانه ی سهبا تنها دارای یک سایت است. به عبارت دیگر، جستجوی مواردی مانند:

  • سهبا پیام نور بندرعباس
  • سهبا پیام نور بوشهر
  • سهبا پیام نور شیراز
  • سهبا پیام نور مشهد
  • سهبا پیام نور شهرکرد

نتیجه ی خاصی برای شما نداشته و باید آخر سر به «پورتال برنامه کلاسی پیام نور» به آدرس sahba.pnu.ac.ir/sahba مراجعه کنید و مرکز دانشگاهی مورد نظر خود را از آن جا انتخاب نمایید.

چگونه برنامه کلاسی پیام نور بگیریم؟

دانشجویان و اساتید پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سهبا که آدرس آن در قسمت قبلی گفته شد و انتخاب مرکز محل تحصیل خود، برنامه کلاسی پیام نور را دریافت کنند.

اگر هنوز در دانشگاه پیام نور ثبت نام نکرده اید و می خواهید درباره ی نام نویسی آن اطلاعات کسب کنید، می توانید به پست پایین مراجعه کنید.

نحوه ی ورود به سامانه سهبا دانشگاه پیام نور

برای ورود به سامانه سهبا ابتدا باید به سایت سهبا پیام نور به آدرس «sahba.pnu.ac.ir» مراجعه کنید و مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در ابتدا گزینه  “مشاهده برنامه کلاسی” را انتخاب کنید.

  2. بعد از ورود به سامانه مشاهده برنامه کلاسی، اطلاعات درخواستی در چهار کادر پیش رو را تکمیل کنید:

    • مرکز ( محل تحصیل): نام شهر خود را وارد کنید و سپس دانشگاه محل تحصیل خود را از فهرست موجود انتخاب کنید.

    • عنوان رشته تحصیلی: با وارد کردن چند حرف از رشته خود، سامانه تمام رشته هایی که شامل آن حروف می باشند را به شما نمایش می دهد. بعد از پیدا کردن رشته تحصیلی خود آن را انتخاب کنید.

    • نام درس ( واحد ): در کادر سوم نام درسی که قصد دارید از تاریخ و زمان برگزاری آن اطلاع پیدا کنید را وارد کنید.

    • نام استاد: آخرین کادر نیز برای وارد کردن نام استاد تعبیه شده است . بعد از وارد کردن نام استاد بر روی گزینه مشاهده کلیک کنید.

برد الکترونیکی برنامه کلاسی پیام نور در سامانه سهبا

در قسمت بالایی سایت سامانه سهبا پیام نور، در کنار قسمت مشاهده برنامه کلاسی، بخشی دیگری با نام برد الکترونیکی برنامه کلاسی وجود دارد. دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند با وارد شدن به این قسمت و انتخاب مرکز محل تحصیل شان، تمام کلاس هایی که در آن روز در دانشگاه برگزار می شود را مشاهده کنند.

سامانه سهبا پیام نور علاوه بر نمایش زمان و تاریخ برگزاری کلاس ها، آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی دانشگاه ها، مبنی بر لغو جلسات و یا برگزاری کلاس های الکترونیکی را نیز در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد چگونگی مشاهده برنامه کلاسی در سیستم سهبا پیام نور با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

سوالات متداول

سامانه سهبا دانشگاه پیام نور چه کاربردی دارد؟

همانطور که در متن مقاله اشاره شد، این سامانه به منظور ارائه برنامه آموزشی و کلاسی دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد.

روش وارد شدن به سامانه سهبا دانشگاه پیام نور چیست؟

استفاده از این سامانه به صورت برخط و اینترنتی می باشد که نحوه استفاده از این سامانه در این مقاله ارائه شده است.

سامانه سهبا دانشگاه پیام نور چه اطلاعاتی را در اختیار دانشجو می گذارد؟

دانشجویان اطلاعات تاریخ و ساعت برگزاری گلاس های خود را می توانند از طریق این سامانه مشاهده کنند که لینک ورود به سامانه در این مقاله ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }