آیدی نوین - زمان مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

زمان مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

زمان مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت

زمان مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 را در این مقاله برای شما آماده کرده ایم.
با آیدی نوین همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد زمان مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

در آزمون دکترای وزارت بهداشت، علاوه بر آزمون کتبی، داوطلبان برای قبولی نهایی نیاز به شرکت در مصاحبه و کسب حدنصاب تعیین شده دارند. کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه در نهایت منجر به قبولی در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 خواهد شد.

متقاضیانی که حدنصاب تعیین شده در آزمون کتبی را کسب کرده اند، مجاز به انتخاب رشته خواهند بود. بعد از گذشت 3 الی 4 هفته از انتخاب رشته، زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت فرا می رسد. معمولا دو برابر ظرفیت دانشگاه ها، داوطلبان انتخاب و برای انجام مصاحبه دکتری تخصصصی یا پژوهشی فرا خوانده می شوند. مصاحبه دکتری وزارت بهداشت معمولا از اوایل تابستان آغاز و تا اواسط این فصل ادامه خواهد داشت. در سال 1400 به دلیل عقب افتادن آزمون کتبی دکتری وزارت بهداشت، مصاحبه این آزمون نیز با تاخیر صورت گرفت. برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با زمان مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

نکته: مصاحبه دکتری پژوهشی وزارت بهداشت به صورت حضوری و دکتری تخصصی به صورت مجازی می باشد.

میخواید از آخرین اخبار وزارت بهداشت اطلاع پیدا کنید؟

شمارتون رو تو کادر زیر وارد کنید تا اخبار مهم خیلی سریع براتون ارسال بشه

زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

پس از گذشت چند روز از انجام انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، نتایج آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir اعلام می شود که طی آن داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی، در یک یا چند دانشگاه دعوت به مصاحبه خواهند شد. پس از انتشار کارنامه، سازمان سنجش برنامه زمانی دعوت به مصاحبه معرفی شدگان هر دانشگاه را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. در دوره اخیر با توجه به تعویق در زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت، شاهد تاخیر در زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت بودیم.

در حال حاضر زمانی مبنی بر تاریخ برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401 تعیین نشده است.

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت سال گذشته در بازه زمانی بین 19 مهر لغایت 3 آبان ماه صورت گرفت که امکان مشابه بودن زمان آن در سال جاری نیز وجود دارد.

بعد از اعلام زمان مصاحبه آزمون، این مقاله به روز رسانی شده و تاریخ دقیق در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد تاریخ دقیق برای شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

سوالات متداول

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت چه زمانی برگزار می شود؟

معمولا مصاحبه دکتری وزارت بهداشت در اوایل تابستان آغاز و تا اواخر این فصل ادامه پیدا می کرد؛ اما در سال 1400 به دلیل شرایط ویژه کرونایی مصاحبه در مهر ماه آغاز شد و تا آبان ادامه داشت. احتمال داده می شود که زمان مصاحبه آزمون سال 1401 نیز مانند سال 1400 باشد. به محض اعلام تاریخ دقیق آن این مقاله به روز رسانی می شود.

چگونه می توان از زمان و مکان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت برای هر رشته با خبر شد؟

زمان و محل برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت برای رشته های مختلف در سایت مرکز سنجش پزشکی بارگذاری می شود و به محض اعلام، لینک دسترسی به آن داخل مقاله قرار می گیرد.

اطلاعات مناطق آمایشی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت را از چه طریق می توان دریافت کرد؟ 

برای اطلاع از مناطق آمایشی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }