آیدی نوین - زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401 (با آزمون و بدون آزمون)

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401 (با آزمون و بدون آزمون)

تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401 برای رشته های با آزمون و بدون آزمون به همراه مهلت و سایت ثبت نام را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

جهت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد آزمون رشته های کاردانی به کارشناسی با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته معمولا در خرداد ماه شروع شده و زمان برگزاری آزمون در اواسط مرداد ماه هر سال است.

افراد دارای مدرک فوق دیپلم برای دریافت لیسانس می توانند در این کنکور شرکت کنند. البته رشته هایی نیز وجود دارد که با پیدا کردن و انتخاب آنها از دفترچه ی ثبت نامی، بدون آزمون می توانید مدرک لیسانس خود را دریافت کنید.

میخواید از آخرین اخبار کنکور اطلاع پیدا کنید؟

شمارتون رو تو کادر زیر وارد کنید تا اخبار مهم خیلی سریع براتون ارسال بشه

کاردانی به کارشناسی با آزمون و بدون آزمون

فارغ التحصیلان مقطع کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه های سراسری، آزاد، علمی کاربردی و … برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته باید در کنکور کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنند. رشته های کاردانی به کارشناسی به دو صورت رشته های با آزمون و رشته های بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) ارائه می شوند. داوطلبانی که در کنکور شرکت می کنند، می توانند برای رشته های بدون آزمون نیز اقدام کنند؛ ولی برای متقاضیان رشته های بدون آزمون، امکان انتخاب رشته هایی که با کنکور ارائه می شوند، وجود ندارد. برخی از رشته های با کنکور و بدون کنکور نیاز به داشتن مدرک کاردانی مرتبط ندارد و متقاضیان می توانند یک رشته از رشته های غیرمرتبط با رشته فارغ التحصیلی خود را انتخاب کنند.

مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی همزمان با هم انجام می شود و هر متقاضی می تواند تعداد 50 کد رشته محل را انتخاب کند.

رشته های ارائه شده

رشته های ارائه شده در این مقطع از گروه های علوم پایه، فنی مهندسی، پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی می باشد.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401، در تاریخ 23 خرداد روز یکشنبه شروع می شود. در سال 1400 نام نویسی در تاریخ 17 اردیبهشت ماه شروع شد و  داوطلبان به مدت یک هفته، مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود را داشتند.

سخنگوی سازمان سنجش، با بیان این نکته افزود:«متقاضیان شرکت در این آزمون، برای انجام مراحل ثبت نام و دریافت دفترچه و انتخاب رشته می توانند به سایت این سازمان، به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام برای رشته های بدون آزمون و با آزمون تا تاریخ 30 خرداد روز یکشنبه؛ یعنی 1 هفته در نظر گرفته شده است.»

معمولا هر ساله سازمان سنجش، بلافاصله بعد از تمام شدن مهلت ثبت نام، آن را به مدت چند روز دیگر تمدید می کند.

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401

فاطمه زرین آمیزی ضمن اعلام اینکه برای شرکت در این آزمون و اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، باید دفترچه ی ثبت نامی را از سایت سنجش دانلود کرده و مطالعه کنند؛ ادامه داد:«زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای رشته های با آزمون، روز جمعه 22 مرداد 1401 خواهد بود.

جهت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد سایت ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }