آیدی نوین - آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی 1401 + زمان و نحوه ثبت نام

آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی 1401 + زمان و نحوه ثبت نام

آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی ۱۴۰۱ + زمان و نحوه ثبت نام

آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به همراه زمان و نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی را در این مقاله برای شما آماده کرده ایم.
با آیدی نوین همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد نحوه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی 1401

آزمون دستیاری پزشکی؛ از محبوب ترین آزمون های رشته های پزشکی است و فارغ التحصیلان رشته پزشکی در سراسر کشور با دریافت مدرک دکترای عمومی، شرایط و اجازه شرکت در این آزمون را خواهند داشت.

آزمون دستیاری پزشکی در واقع جهت تربیت پزشکان متخصص در رشته‌ های مورد نیاز کشور برگزار می شود. داوطلبان با شرکت در آزمون دستیاری پزشکی و گذراندن دوره های تکمیلی و عملی در آن، علاوه بر بحث آموزشی، مباحثی مانند: «امور پژوهشی و فعالیت های کارورزی تخصصی را نیز می آموزند.»

متقاضیان دوره دستیاری می بایست بر اساس برنامه ای که گروه آموزشی مربوطه تنظیم می کند، در فعالیت های آموزشی پژوهشی و درمانی از جمله کلاس های نظری، گزارش صبحگاهی، گزارش های مرگ و میر و همچنین کارورزی های بیمارستانی و درمانگاهی مربوطه و ماموریت های علمی و طرح های تحقیقاتی شرکت کنند.

داوطلبانی که در آزمون پذیرش دستیاری شرکت می کنند، بعد از قبولی، پس از ۴ سال آموزش، می توانند به عنوان متخصص در زمینه کاری خود شروع به کار کنند. آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۱ در دو بخش تخصصی و فوق تخصصی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می شود. برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 متقاضیان می بایست اطلاع دقیقی از زمان و نحوه ثبت نام داشته باشند تا در طی مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون به مشکل برنخورند.

به همین دلیل در ادامه مقاله توضیحات کامل در این رابطه داده خواهد شد.

میخواید از آخرین اخبار علوم پزشکی اطلاع پیدا کنید؟

شمارتون رو تو کادر زیر وارد کنید تا اخبار مهم خیلی سریع براتون ارسال بشه

زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی 1401

زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور هرساله اعلام خواهد شد و داوطلبان از طریق سایت sanjeshp.ir می تواند جهت مطالعه اطلاعیه ها آغاز شروع ثبت نام، دانلود دفترچه و در نهایت انجام ثبت نام اقدام کنند.

زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی معمولا اواخر دی ماه است. همچنین زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی فوق تخصصی نیز در اوایل بهمن ماه خواهد بود. لازم به ذکر است که مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برای داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند یا اطلاعاتشان نیاز به ویرایش دارد، زمان جداگانه ای در نظر خواهد گرفت.

به محض اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی و قرار دادن اطلاعیه ای در سایت در رابطه با زمان ثبت نام، این مقاله به روز رسانی خواهد شد و تاریخ دقیق آغاز ثبت نام را به اطلاع شما داوطلبان عزیز خواهیم رساند.

نحوه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی 1401

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کرده و بعد از آن در منوی سمت راست، گزینه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی دستیاری تخصصی پزشکی را انتخاب کنید.
  • بعد از ورود به صفحه جدید، بر روی لینک فعال ثبت نام جدید کلیک کنید.
  • در صفحه ای که باز می شود نیز می بایست گزینه ثبت نام جدید را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله نیاز است که تیک عبارت اینجانب موارد فوق را مطالعه نموده و می پذیرم را فعال کنید.
  • سپس بعد از انتخاب ملیت، کد ملی خود را وارد کرده و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید.
  • جهت تکمیل ثبت نام نیاز است که هزینه آن را پرداخت کنید. لذا بعد از وارد کردن کد ملی در مرحله قبل بعد از نمایش پیغام پرداخت وجه ثبت نام، می بایست آن را انتخاب کرده و مبلغ را از طریق پرداخت الکترونیک بپردازید.
  • حالا در این قسمت تیک مربوط به آزمون دستیاری پزشکی تخصصی دوره 49 را فعال کرده و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.
  • در صورت اطمینان از پرداخت مبلغ مورد نظر، گزینه پرداخت هزینه ثبت نام را انتخاب کنید.
  • در این مرحله، بعد از اضافه کردن اطلاعات مورد نیاز از جمله کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر، آدرس پست الکترونیک و شماره تلفن در کادر های مربوطه، عبارت ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار را جهت منتقل شدن به درگاه پرداخت بفشارید.

زمانی که پرداخت را با موفقیت انجام دادید، باید دوباره به صفحه ثبت نام مراجعه و بعد از وارد کردن کد ملی و بارگذاری عکس، فرم ثبت نام را با توجه به مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1401 تکمیل کنید.

نحوه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی فوق تخصصی 1401

  • برای ثبت در آزمون دستیاری پزشکی فوق تخصصی 1401 دوره 39 ابتدا به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کنید و در منوی آبی رنگ سمت راست، روی گزینه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی کلیک و سپس گزینه دستیاری فوق تخصصی پزشکی را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد باید گزینه ثبت نام جدید را انتخاب کنید و ادامه روند پرداخت هزینه ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 را انجام دهید و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

از آنجایی که ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 در حال حاضر شروع نشده است، امکان تغییر در روند ثبت نام وجود دارد و این مقاله به محض شروع ثبت نام و ایجاد تغییر احتمالی در مراحل ثبت نام به روز رسانی خواهد شد.

مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی 1401

  • داشتن عکس ۴ * ۳ مربوط به سال جاری
  • کارت ملی
  • صفحات اول، دوم و سوم شناسنامه داوطلب
  • کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایان)
  • گواهی گذراندن دوره پزشکی عمومی
  • معرفی نامه از مرکز خدمات آموزشی برای فارغ التحصیلان خارج از کشور
  • گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی
  • مدارک مربوط به سهمیه مانند آزاد، ایثارگران، مازاد و …
  • فرم مناطق محروم مطابق با قانون برقراری عدالت آموزشی برای استفاده داوطلبان سهمیه مناطق محروم
جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد شرایط و مدارک مورد نیاز آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی 1401 با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

سوالات متداول

ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 چه زمانی آغاز می شود؟

ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی معمولا در دی ماه شروع می شود به محض اعلام تاریخ دقیق آن در سال 1401 در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1401 به چه صورت است؟

ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1401 به صورت اینترنتی بوده که مراحل دقیق ثبت نام آزمون در این مقاله بیان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }