آیدی نوین - دانلود رایگان مطالعات اجتماعی هفتم سری کارپوچینو

دانلود رایگان مطالعات اجتماعی هفتم سری کارپوچینو

مطالعات-اجتماعی-هفتم-سری-کارپوچینو-گاج

برای خرید کامل کتاب مطالعات اجتماعی هفتم سری کارپوچینو با تخفیف بالا همراه با ارسال رایگان، می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان مطالعات اجتماعی هفتم سری کارپوچینو به صورت PDF را در این پست برای شما آماده کرده ایم. با آیدی نوین همراه باشید.

برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع کتاب کنکور؛ بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

کتابی که پیش روی شماست، کتابی است کامل و جامع با هدف آموزش تعامل درست فرزندان با محیط‌های گوناگون، زمان‌های مختلف و جنبه‌های متفاوت این تعامل. در این کتاب مباحث مختلف جغرافیایی، تاریخی و اجتماعی به تفکیک در 24 درس آموزش داده شده است. تلاش مؤلفان این کتاب بر آن بوده که در تفهیم مطالب از روش‌های تکراری پرهیز کرده و با استفاده از تصاویر، نمودارها و نقشه‌ها، دسته‌بندی مطالب، تأکید بر واژه‌ها و مفاهیم مهم، تقویت حس کاوشگری و ترغیب مشارکت گروهی دانش‌آموزان کتابی پربار و جذاب ارائه دهند تا یادگیری دروس برای دانش‌آموزان ساده‌تر شده و راه ایشان در تحقق اهداف درسی هموار گردد. پس از درس‌نامه‌ی جامع هر درس، مجموعه‌ای از پرسش‌ها در تیپ‌های مختلف، به‌صورت منسجم و تفکیک شده، تحت عنوان «من و آنچه آموخته‌ام» در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا با پاسخ‌گویی به آن‌ها، مفاهیم درس را به خاطر سپرده و به‌صورت کامل برای آزمون‌های شفاهی و کتبی آماده گردند. فعالیت‌های دیگری نیز با عنوان «من و آنچه درک کرده‌ام» برای درک مفهومی هر درس در ذهن دانش‌آموزان و ایجاد جذابیت برای او در نظر گرفته شده است. جهت تکمیل مطالب آموزشی، نمونه سؤالات امتحانی مخصوص آزمون‌های نوبت اول و دوم نیز به کتاب پیوست گردیده تا دانش‌آموز امکان سنجش نهایی آموخته‌های خود را نیز داشته باشد. این کتاب با همکاری مشترک خانم‌ها زهرا مروتی و رؤیا ذوقی در 128 صفحه مصور رنگی گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن‌را منتشر کرده است.

نمونه ی این کتاب را می توانید از پایین همین بخش دانلود کرده و بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }