آیدی نوین - لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی اصفهان + گروه تحصیلی و ظرفیت

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی اصفهان + گروه تحصیلی و ظرفیت

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی اصفهان + گروه تحصیلی و ظرفیت

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی اصفهان به همراه گروه تحصیلی و ظرفیت هر رشته را در این پست برای شما آماده کرده ایم.

با آیدی نوین همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی اصفهان با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

در سال های گذشته داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه های دولتی را داشتند، تنها از طریق شرکت در کنکور سراسری می توانستند پذیرش این دانشگاه ها را بیاورند. برای ثبت نام رشته های بدون کنکور تنها می توانستند در دانشگاه های غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی شرکت کنند.

دانش آموزانی که از دادن آزمون سراسری جا مانده و یا به هر دلیل تمایل شرکت در این آزمون را نداشتند، از تحصیل در دانشگاه های دولتی محروم می شدند.

در چند سال اخیر سازمان سنجش، شرایطی را برای دانش آموزان از کنکور جا مانده فراهم کرد تا بتوانند در دانشگاه های دولتی بدون شرکت در کنکور، تحصیل کنند.

میخواید از آخرین اخبار رشته های بدون آزمون اطلاع پیدا کنید؟

شمارتون رو تو کادر زیر وارد کنید تا اخبار مهم خیلی سریع براتون ارسال بشه

داوطلبان در 85 درصد از رشته های ارائه شده در دانشگاه های سراسری که در پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود، شرکت کرده و در صورت قبولی می توانند در رشته مورد نظر خود تحصیل کنند.

زمان ثبت نام در پذیرش رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه، هر سال در اواخر اسفند ماه انجام میشد. سال 99، به دلیل شیوع ویروس کرونا در 5 مرداد ماه آغاز شده و تا 16 مهرماه ادامه داشت. متقاضیان در صورتی که شرایط شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی اصفهان را داشتند، می توانند اقدام به ثبت نام کنند. قابل ذکر است که این پذیرش برای نیمسال دوم بهمن ماه نیز انجام می شود.

داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های دولتی پذیرش می شوند، با پذیرفته شدگان با آزمون سراسری در یک کلاس حضور خواهند داشت. در صورت قبولی در دوره روزانه هیچ هزینه ای برای تحصیل پرداخت نخواهند کرد. در نهایت در زمان فارغ التحصیلی در مدرک شان این که بدون آزمون در این دانشگاه ها بودند، قید نخواهد شد.

رشته های دانشگاه دولتی اصفهان بدون کنکور

رشته تحصیلی

دوره تحصیلی

گروه تحصیلی

ظرفیت نیمسال اول

زبان و ادبیات ارمنی

دوره روزانه

زبان های خارجی

35

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد رشته های دانشگاه دولتی اصفهان بر اساس سوابق تحصیلی با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }