آیدی نوین - زمان و شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز – منابع آزمون ورودی

زمان و شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز – منابع آزمون ورودی

زمان و شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

تو این مقاله زمان و شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز، معرفی منابع آزمون ورودی این مدرسه رو به همراه سهمیه ی شاهد و فرهنگیان موقع ثبت نام بررسی کردیم.

  • منظور از دبیرستـان مانـدگار البـرز چه مدرسه ایـه؟
  • زمـان و نحـوه ثبـت نـام دبیرستان ماندگار البرز به چه صورتـه؟
  • شرایـط ثبـت نـام تو دبیرستان ماندگار البرز چه مواردیـه؟
  • منابـع آزمـون ورودی دبیرستان ماندگار البرز چه درسایی هستـن؟

در صورتی که شما هم سوالات بالا ذهتون رو درگیر کرده حتما ادامه این مقاله رو بخونید چون به تمام سوالات مربوط به دبیرستان ماندگار البرز به طور کامل پاسخ دادیم. و اگه برای انتخاب مدرستون به اطلاعات بیشتری نیاز دارید مقاله زیر رو مطالعه کنید.

بهترین مدارس سطح کشور

«راستی مشاوران رتبه برتر آیدی نوین میتونن بهت کمک کنن که علاوه بر قبولی تو دبیرستان ماندگار البرز بتونی در کنارش خوب برای کنکورت درس بخونی و رتبه تک رقمی کسب کنی.»

با برنامه ریزی کنکور آیدی نوین، تو هم می تونی مثل خیلی ها رتبه برتر بشی. چون توی کنکور 98، 99 و 1400، بیش از 200 نفر با این برنامه رتبه برتر شدند.

معرفی مدارس ماندگار البرز

حدود 150 سال پیش، کالجی آمریکایی در تهران حوالی پل کالج تاسیس شد. با گذر زمان، اساسنامه ی تشکیل مدارس ماندگار نوشته شد و این مدارس در شهرهای بزرگ و قدیمی خودنمایی کردند. یکی از این مدارس، همین کالج آمریکایی است که اکنون با نام دبیرستان ماندگار البرز شناخته می شود. خدمات اموزشی، رفاهی، فرهنگی و تربیتی در سطح بسیار عالی به دانش آموزان این مدرسه ارائه شده و از سطح علمی بسیار خوبی برخوردار است. در سال های پیش، این مدرسه در دو دوره متوسطه اول و دوم در شهر تهران و فقط به دانش آموزان پسر خدمات ارائه می داد.

جدیدا آزمون دوره متوسطه اول مدارس خاص حذف شده است. در پی این قضیه، دبیرستان ماندگار البرز دیگر در مقطع دوره اول متوسطه فعالیت نمی کند. دوره متوسطه اول این مدرسه، تبدیل به مدارس هیئت امنایی شده و پذیرش آن بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. با این حال، برای پذیرش دوره متوسطه دوم، باید در آزمون ورودی شرکت کنید.

آمار قبولی در دانشگاه های سراسری و المپیاد ها و جشنواره های علمی–پژوهشی توسط دانش آموزان بسیار چشمگیر و قابل قبول است . همچنین این مدرسه سیستم آموزشی قوی و شهریه کمتری نسبت به مدارس غیر انتفاعی دارد.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار البرز در سال 1401-1400 با توجه به سال گذشته در دهه دوم اردیبهشت ماه شروع خواهد شد.

دانش آموزان با مراجعه به سایت و پرداخت هزینه ثبت نام (25 هزار تومان)، می توانند اقدام به بارگذاری عکس اسکن شده، ثبت اطلاعات دانش آموزی و فردی کرده؛ در نهایت کد رهگیری را دریافت کنند.

ثبت نام برای دانش آموزان مناطق 19 گانه به صورت اینترنتی و برای دانش آموزان سایر مناطق و شهرستان های استان تهران به صورت حضوری انجام می شود.

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس ماندگار البرز 1401-1400 نیز با توجه به سال گذشته در تیرماه انجام خواهد شد. برای اطلاع از نتایج هم باید بین 6-3 ماه پس از آزمون صبر کنید تا اعلام نتایج بر روی سایت در دسترس باشد.

مراحل ثبت نام آزمون ورودی به صورت تصویری

1- جستجوی ادرس “azmoontehranedu.ir” در مرورگر

آدرس سایت دبیرستان ماندگار البرز

2- انتخاب عبارت “آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز

آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز

3- اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و یا دفترچه ثبت نام را دانلود و مطالعه کنید.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزون ورودی دبیرستان ماندگار البرز پایه دهم

شرایط ثبت نام مدارس ماندگار البرز

دانش آموزان در صورتی می توانند اقدام به ثبت نام کنند که تمامی شرایط زیر را داشته باشند.

1- داشتن تابعیت ایرانی و یا اقامت قانونی

1-1- اتباع خارجی برای ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان باید یکی از مدارک زیر را داشته باشند: 2-1-1- گذرنامه دارای پروانه اقامت 3-1-1- کارت هویت ویژه اتباع خارجی از اداره کل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور 4-1-1- کارت های آمایش 13 و 14 (برگه تردد شهری) 5-1-1- دفترچه پناهندگی معتبر و یا دفترچه اقامت معتبر از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 6-1-1- گذرنامه مشمولین طرح خانواری با اعتبار سال 1395 به بعد

2- دانش آموزان باید مشغول به تحصیل در پایه نهم باشند.

3- دانش آموزان باید حداقل معدل 18 را در نوبت اول پایه نهم داشته باشند.

سهمیه های مدارس ماندگار

1- سهمیه شاهد: شامل فرزندان شهداء، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد می شود و مدارک را باید به صورت حضوری تحویل بدهند. 10 درصد از ظرفیت مدارس ماندگار البرز در صورتی که دانش آموزان در آزمون، حداقل 80 درصد نمره قبولی آخرین نفر پذیرفته شده را بیاورند؛ به آنان تعلق می گیرد.

2- فرزندان فرهنگیان: 10 درصد از ظرفیت مدارس ماندگار البرز، درصورتی که دانش آموزان در آزمون، حداقل 90 درصد نمره قبولی آخرین نفر پذیرفته شده را بیاورند؛ به آنان تعلق می گیرد.

منابع آزمون ورودی مدارس ماندگار البرز

آزمون ورودی مدارس ماندگار البرز، نمره منفی دارد؛ یعنی به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح نیز حذف می شود. سوالات آزمون 100 درصد از مباحث کتاب درسی خواهد بود و در مجموع شامل 110 سوال و مدت پاسخگویی 120دقیقه است.

 

1- مباحث آزمونی رشته علوم ریاضی و تجربی

دروس

تعداد سوال

ضریب

قرآن و پیام های آسمانی

15

2

فارسی

15

2

عربی

10

1

زبان

10

2

ریاضی

25

4

علوم

25

3

مطالعات

10

1

2- مباحث آزمونی رشته علوم و ادبیات انسانی

دروس

تعداد سوال

ضریب

قرآن و پیام های آسمانی

15

2

فارسی

20

4

عربی

20

4

زبان

15

2

ریاضی

20

3

مطالعات

20

3

«راستی مشاوران رتبه برتر آیدی نوین میتونن بهت کمک کنن که علاوه بر قبولی تو دبیرستان ماندگار البرز بتونی در کنارش خوب برای کنکورت درس بخونی و رتبه تک رقمی کسب کنی.»

مشاوران متخصص رتبه برتر آیدی نوین نه تنها تو انتخاب مدرسه بلکه تا رسیدنت به رتبه برتر همراهیت می کنن، کافیه فرم زیر رو پر کنی:

 دریافت مشاوره و برنامه ریزی از بهترین مشاوران آیدی نوین

با برنامه ریزی کنکور آیدی نوین، تو هم می تونی مثل خیلی ها رتبه برتر بشی. چون توی کنکور 98، 99 و 1400، بیش از 200 نفر با این برنامه رتبه برتر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }