آیدی نوین - تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور 1402 (رایگان)

تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور 1402 (رایگان)

تخمین رشته قبولی با رتبه

نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور 1402 آیدی نوین،خیلی ساده و دقیق این امکان رو بهت میده که رتبت رو وارد کنی و قبولی هات رو ببینی. با استفاده از اطلاعات این نرم افزار میتونی  انتخاب رشته کنکور و انتخاب رشته بدون کنکور رو با بهترین کیفیت انجام بدی.

 

بلد نیستی انتخاب رشته کنی؟

داخل پیج اینستاگرام با لایو و پست های آموزشی و جدیدترین اخبار، کاملا رایگان انتخاب رشته رو بهت آموزش می دیم و بهت کمک میکنیم که خودت لیست 150 تایی انتخاب رشتت رو بچینی. کافیه پیج مارو فالو کنی:

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 1402:

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور، کافیه فقط رتبه و اطلاعاتت رو وارد نرم افزار کنی تا نرم افزار رشته و دانشگاه هایی که شانس قبولی داری رو بهت نشون بده.

 

تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه کنکور:

 اگه میخواید بدونید با این رتبتون چه رشته ها و دانشگاه هایی قبول میشید از نرم افزار زیر استفاده کنید:

انتخاب رشته مجازی کنکور رایگان (رتبت رو وارد کن، رشته های قبولیت رو ببین):

با این رتبه چی قبول میشم؟

اگه اطلاعات دقیق تری از شانس های قبولیت میخوای و کلا در مورد انتخاب رشته سوال داری و نمیدونی با رتبه ای که کسب کردی چجوری باید انتخاب رشته کنی و اصلا چه رشته هایی قبول میشی میتونی با مشاوران انتخاب رشته آیدی نوین در ارتباط باشی؛ کافیه ویدیو رو ببینی و فرم زیر رو پر کنی:

برای کسب اطلاع از انتخاب رشته شخصی و تخصصی با آیدی نوین و پاسخ به کلیه سوالات خود در خصوص انتخاب رشته فرم زیر را تکمیل کنید:

فرم ارتباط با مشاوران IDNovin برای انتخاب رشته :

انتخاب رشته مجازی کنکور 1402 تجربی رایگان:

رتبه و منطقه خود را در قسمت بالا وارد کرده و سپس لیست رشته هایی که در آن ها شانس قبولی دارید را مشاهده کنید.

تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور تجربی 1402 رایگان:

برای تخمین رشته قبولی خود با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی آیدی نوین این امکان به راحتی فراهم است. کافیست در قسمت نرم افزار اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده تا رشته های با احتمال قبولی را مشاهده کنید.

انتخاب رشته مجازی کنکور 1402 انسانی رایگان:

در رشته انسانی کافیست برای انجام انتخاب رشته مجازی خود، اطلاعات مربوطه را وارد کرده تا نرم افزار انتخاب رشته آیدی نوین قبولی هایی که با رتبه شما همخوانی دارد را به شما نمایش دهد.

تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور انسانی 1402 رایگان:

نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور آیدی نوین، دقیق ترین و کامل ترین نرم افزار موجود می باشد که با وارد کردن اطلاعات مربوطه میتوانید از آن استفاده کنید.

انتخاب رشته مجازی کنکور 1402 ریاضی رایگان:

دانش آموزان رشته ریاضی نیز میتوانند از امکان  انتخاب رشته مجازی کنکور استفاده کنند و رشته و دانشگاه های قبولی خود را مشاهده کنند.

تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور ریاضی 1402 رایگان:

برای تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور در رشته ریاضی ، رشته، منطقه و رتبه خود در منطقه را وارد کنید تا نرم افزار به شما بگوید در کدام رشته ها شانس قبولی دارید.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }