آیدی نوین - لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی کاشان + گروه تحصیلی و ظرفیت

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی کاشان + گروه تحصیلی و ظرفیت

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی کاشان گروه تحصیلی و ظرفیت

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی کاشان به همراه گروه تحصیلی و ظرفیت هر رشته را در این پست برای شما آماده کرده ایم.

با آیدی نوین همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی کاشان با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های دولتی (روزانه و شبانه) بر این باورند که تنها درصورتی می توانند در دانشگاه های دولتی تحصیل کنند که جزء پذیرفته شدگان آزمون کنکور سراسری باشند.

این متقاضیان چون در کنکور شرکت نکرده و یا قبولی کدرشته محل مورد نظر خود را نیاورده اند، تصور می کنند باید یکی از دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی و … را برای تحصیل انتخاب کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور برای اینکه به تمامی داوطلبین امکان تحصیل در دانشگاه های دولتی را بدهد، حدود 85 درصد از رشته های ارائه شده در دانشگاه ها را در پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی قرار داده است. در این پذیرش بسیاری از رشته ها در دانشگاه های دولتی دوره روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی و پیام نور ارائه می شود.

میخواید از آخرین اخبار رشته های بدون آزمون اطلاع پیدا کنید؟

شمارتون رو تو کادر زیر وارد کنید تا اخبار مهم خیلی سریع براتون ارسال بشه

ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 99 از 5 مرداد ماه آغاز و تا 16 مهرماه ادامه داشت. برای نیمسال دوم نیز از 30 آذر شروع و داوطلبان تا 6 دی ماه فرصت داشتند اقدام به ثبت نام کنند.

داوطلبان در صورتی که شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشند، انتخاب رشته را همزمان با مراحل ثبت نام انجام می دهند. در این پذیرش سازمان سنجش سوابق تحصیلی و معدل دیپلم و پیش دانشگاهی دانش آموزان را بررسی می کند.

رشته های دانشگاه دولتی کاشان بدون کنکور

رشته تحصیلی

دوره تحصیلی

گروه تحصیلی

ظرفیت

علوم دامی

نوبت دوم

علوم تجربی

4

علوم و مهندسی باغبانی

نوبت دوم

علوم تجربی

4

علوم ومهندسی خاک

نوبت دوم

علوم تجربی

4

علوم و مهندسی شیلات

نوبت دوم

علوم تجربی

4

مهندسی طبیعت

نوبت دوم

علوم تجربی

4

جهت دریافت مشاوره تخصصی و پاسخگویی به سوالات در مورد رشته های دانشگاه دولتی کاشان بر اساس سوابق تحصیلی با شماره زیر تماس بگیرید:
شماره تلفن مشاور تلفنی آنلاین آیدی نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }