آیدی نوین - با رتبه 3000 کجا قبول میشم؟ لیست محل ها و رشته ها

با رتبه 3000 کجا قبول میشم؟ لیست محل ها و رشته ها

با رتبه ۳۰۰۰ چی قبول میشم؟

داوطلبانی که رتبه 3000 را در کنکور بدست می آورند، در هنگام انتخاب رشته دائم به این فکر می‌کنند که با رتبه ۳۰۰۰ چی قبول میشم؟ از آنجایی که رتبه نقش مهمی در انتخاب رشته دارد به همین دلیل داوطلبان برای اینکه بتوانند در کنکور رتبه خوبی را بگیرند باید برای مطالعه دروس خود در دوران کنکور از برنامه ریزی کنکور استفاده کنند تا در هنگام انتخاب رشته ، به راحتی بتوانند رشته های مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند. در ادامه رشته‌ها و محل قبولی با رتبه 3000 تا 4000 را به تفکیک رشته های تجربی، ریاضی و انسانی و سهمیه مناطق برای شما آماده کردیم، که بررسی این لیست به انتخاب رشته شما کمک می‌کند.

فرم ثبت نام در طرح انتخاب رشته

اگه برای کنکور مطالعه نداشتی و رتبه خوبی نیاوردی و یا به اصول انتخاب رشته مسلط نیستی نگران نباش، مشاوران ما در آیدی نوین با طرح انتخاب رشته به شما تضمین بهترین قبولی با همین رتبه را میدهند. هرچند رتبه 3 تا 4 هزار رتبه بدی نیست اما باز هم با رعایت تکنیک های انتخاب رشته می‌توان بهترین نتیجه را کسب کرد.

با استفاده از طرح انتخاب رشته 6 مرحله‌ای آیدی نوین، با رتبه فعلی خود بهترین قبولی را بدست آورید.

با رتبه 3000 ریاضی کجا قبول میشم؟

لیست قبولی رشته و دانشگاه های سال گذشته با رتبه 3000 به شرح زیر می‌باشد:

همچنین میتوانید برای تخمین رشته از نرم افزار رایگان تخمین رشته با رتبه قبولی آیدی نوین استفاده کنید.

منطقه یک

با رتبه 3000 ریاضی سهمیه منطقه یک کجا قبول میشم؟

منطقه دو

با رتبه 3000 ریاضی سهمیه منطقه دو کجا قبول میشم؟

منطقه سه

با رتبه 3000 ریاضی سهمیه منطقه سه کجا قبول میشم؟

مطلب پیشنهادی: انتخاب رشته دانشگاه آزاد

با رتبه 3000 تجربی کجا قبول میشم؟

رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی از پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی به شمار می رود. داوطلبان در هنگام انتخاب رشته سوالاتت، ذهن آنها را مشغول می‌کند که با رتبه 3000 تجربی چی قبول میشم؟ یا با رتبه 3000 تجربی کجا قبول میشم؟ در ادامه تعدادی از لیست قبولی رتبه 3000 تجربی سال گذشته به تفکیک سهمیه را برای شما قراردادیم:

منطقه یک

با رتبه 3000 تجربی سهمیه منطقه یک کجا قبول میشم؟

منطقه دو

با رتبه 3000 تجربی سهمیه منطقه دو کجا قبول میشم؟

منطقه سه

با رتبه 3000 تجربی سهمیه منطقه سه کجا قبول میشم؟

با رتبه 3000 انسانی کجا قبول میشم؟

لیست قبولی داوطلبان سال گذشته به شرح زیر است:

منطقه یک

با رتبه 3000 انسانی سهمیه منطقه یک کجا قبول میشم؟

منطقه دو

با رتبه 3000 انسانی سهمیه منطقه دو کجا قبول میشم؟

منطقه سه

با رتبه 3000 انسانی سهمیه منطقه سه کجا قبول میشم؟

درصدهای لازم برای تراز 3000 تا 4000 در رشته های مختلف

میزان نمره خام یا درصد در هر درس، در میزان رتبه نقش مهمی دارد اگر داوطلب در دروس اختصاصی هر رشته درصد بالایی بزند رتبه خوبی بدست می آورد و شانس قبولی آنها در رشته های خوب بالا می‌رود. برای اینکه با درصدهای دروس داوطلبان قبولی  با رتبه 3000 تا 4000 در سال گذشته، آشنا شوید در زیر به چند نمونه از آنها در رشته‌های مختلف اشاره می‌کنیم:

درصدهای لازم برای تراز 3000 تجربی: داوطلب در رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان با رتبه 3500 قبول شده که نمرات خام دروس تخصصی این داوطلب به شرح زیر است: زمین شناسی 7%، ریاضی 50%، زیست 60%، فیزیک 30% و شیمی 55% زده است.

درصدهای لازم برای تراز 3000 ریاضی: داوطلب در رشته مهندسی عمران در دانشگاه یزد با رتبه 3164 قبول شده که نمرات خام هر یک از دروس تخصصی آن به صورت ریاضی 20%، شیمی 12% و فیزیک 30% است.

درصدهای لازم برای تراز 3000 انسانی: داوطلبی که با رتبه 3300 در رشته مدیریت دانشگاه مشهد قبول شده است درصد هر درس را به صورت زیر زده است: روانشناسی 56%، فلسفه 35%، جامعه شناسی 10% و اقتصاد را 56% زده است.

 

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به سوال با رتبه 3000 چی قبول میشم؟ پاسخ دهیم. انتخاب رشته یکی از مقاطع حساس برای هر داوطلب است. داوطلبان هر کدام از رشته های تجربی، ریاضی و انسانی میتوانند با مقایسه رتبه خود با رتبه های داخل لیست قبولی هایی که در بالا برای شما قرار دادیم و با استفاده از کمک مشاوران باتجربه انتخاب رشته آیدی نوین، انتخاب موفقی را انجام بدهند.

سوالات متداول

  1. شرط شانس قبولی بالا در انتخاب رشته های پردرآمد چیست؟
    رتبه خوب اولین شرط شانس قبولی بالا در انتخاب رشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }