آیدی نوین - برنامه ریزی 5 ماهه کنکور رتبه برتر ها!

برنامه ریزی 5 ماهه کنکور رتبه برتر ها!

برنامه ریزی 5 ماهه کنکور رایگان

برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور رایگان برای چه کسانی مناسب است؟ اگه تا رسیدن به کنکور فقط 5 ماه زمان داری و قصد داری توی کنکور رتبه و ضرایب بالایی رو کسب کنی، در این مقاله قصد داریم با معرفی “برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور رایگان” به همراه پلن رپیدلاین بهت تضمین بدیم که توی 5 ماه همه درسات رو با ویدیو به صورت کاملا حرفه ای یاد بگیری و در کنار اون ، در طی این 5 ماه توی 13 تا آزمون شرکت کنی و حداقال 6 بار هم کل درس هات رو مرور کنی. همینطور میتونی در آیدی نوین با یکی از رتبه های برتر رشته خودت ارتباط بگیری و با کمک اون برنامه ریزی کنکور اختصاصی برای خودت طراحی کنی و با برنامه درس بخونی. دیگه نگران این نباش که نمیتونی تو این 5 ماه موفق بشی، توی این مطلب از دسته مطالب برنامه ریزی کنکور قراره تمام برنامه ریزی کنکور 5 ماهه رایگان رو بهت آموزش بدیم.

 

دریافت برنامه تخصصی از رتبه برتر های آیدی نوین

فرم زیر رو پر کن تا طی چند ساعت یکی از مشاورین رتبه برتر آیدی نوین باهات تماس بگیره، به سوالاتت پاسخ بده و بهت برنامه درسی اختصاصی خودت رو بده:

اگه واقعا نگران آینده تحصیلی خودت هستی، با یک جلسه مشاوره رایگان رتبه برتر های آیدی نوین، گام محکمی در جهت ساختن آیندت بردار!

 

6 گام رتبه برتر شدن با پلن رپیدلاین

اگه تا الان نتونستی از فرصتی که داشتی به خوبی استفاده کنی و یا اونجوری که دوست داشتی درس بخونی و قصد داری از صفر یه شروع پر قدرت داشته باشی، وقتشه ۶ تا کار مهمی که همه رتبه برترها انجام دادن رو بدونی و البته توهم درست و دقیق ازشون استفاده کنی.

ویدیوی 6 گام رتبه برتر شدن در برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور رایگان

 

اولین گام: برنامه راهبردی 5 ماهه کنکور (رپیدلاین)

آدم های موفق، برای شروع هر کار مهمی یه برنامه راهبردی خوب دارن. حواست باشه برنامه راهبردی، برنامه ریزی روزانه نیست؛ بلکه برنامه ریزی بلند مدته، در ادامه 5 مورد از مهم ترین موضوعات برای داشتن یک برنامه راهبردی موفق رو براتون شرح دادیم تا بتونید با رعایت کردن اون یک برنامه 5 ماهه کنکور که متناسب با خودتون هست رو داشته باشید.

اولین دغدغه: حجم متناسب با زمان

اولین چیزی که برای شروع برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور رایگان، معمولا ذهن رو درگیر میکنه، حجم متناسب با زمانه. یعنی چقدر حجم داری و چقدر زمان. پس این دو تا سوال رو از خودت بپرس:

  1. حجم مطالبت چقدره؟
  2. زمانت چقدره؟

زمانت رو مدیریت کن

برای اینکه بتونی انجامش بدی، باید با توجه به توانایی هات برنامه بچینی. مثلا تو دو هفته فقط میرسی یک فصل سبک ریاضی رو بخونی؛ پس اگه فصلی سنگینه، باید از دو هفته بیشتر روش وقت بذاری. برنامه های فضایی برای خودت نچین!

حجم مطالبت رو مدیریت کن

اگه غیر واقعی و رویایی برا خودت راهبرد بنویسی، فقط برای خودت استرس، دغدغه و کلی کار عقب افتاده میسازی. همین الان خودتو تصور کن که یه راهبرد منطقی و قابل انجام شدن رو به روته. میبینی که چقدر از دغدغه هات کم میشه و میتونی روی بقیه کارا تمرکز کنی.

دوم: تافته جدا بافته نباش

برنامه راهبردی رتبه برتر با جامعه آماری همگامه.تو هم بهتره همینکارو کنی و نیاز به برنامه متفاوت از بقیه نداری. البته نه که لزوما هر کاری همه انجام دادن، تو هم انجام بدی؛ ولی یه سری کارا بهتره مثل بقیه انجام بشه!

سوم: ایستگاه جبران و مرور

درسِت رو خوب خوندی؟ کامل یادش گرفتی؟ خب به نظرت دیگه میتونی تستش رو تو کنکور بزنی؟ احتمالش کمه! چون هر کسی باشه فراموش میکنه و توی کنکور یه فراموشی کوچیک میتونه یه مطلبی که تو کلی زمان براش گذاشتی و خوندی رو ازت بگیره پس:

چطوری باید مرور کنیم؟

معمولا بهترین راه حل برای مرور، استفاده از نمودار ابینگهاوسه و برای یه سری از مطالب میتونی اینکارو انجام بدی.

مثلا بچه هایی که رپیدیو دارن برای همه درسا میتونن مرور خوبی داشته باشن! اما در کنار اون میتونی هر ماه چند روزت رو برای مرور بذاری!

نتیجه ناقص خوندن مباحث؟

نمره منفی یکی از بزرگترین مشکلات کنکوری هاست. فکر کن یه تست رو اشتباه حل میکنی و کنکور میگه ما نمره اون تست رو بهت نمیدیم و برای تنبیهت یک سوم نمره تستی که درست زدی رو هم ازت میگیریم! معمولا این اشتباها بخاطر ناقص خوندنه.

ایستگاه جبرانی پلن B ماست

پس تو برنامه راهبردی داشتن، ایستگاه جبرانی برای ناقص خونده هات و البته خوندن قسمت هایی که از برنامه جا میمونی مهمه! یه جورایی این ایستگاه مثل پلن جایگزینه!

چهارم: اولویت با پیش نیاز ها

تو اگه قراره تابع رو بخونی، باید قبلش توان گویا و عبارت جبری رو خونده باشی. حالا فکر کن تو برنامه راهبردیت پیش نیازها رو در نظر نگیری! اونوقت چطور قراره تابع رو یاد بگیری؟ دقیقا درست گفتی یادش نمیگیری! پس اینو یادت باشه که باید همیشه از پیش نیاز های مباحث دیگه شروع کنی تا توی روند پیشرفتت به مشکل اساسی نخوری.

پیش نیازها رو بشناس

حالا که قراره اصولی بخونی، خیلی مهمه پیش نیازها رو بشناسی و توی برنامه راهبردیت تو زمان درست قرار شون بدی؛ البته رپیدلاین خیلی دقیق اینارو در نظر گرفته و به صورت خیلی تخصصی و حرفه ای برات توضیح میده و در روند یادگیریت لحاظش میکنه.

پنجم:  آهسته و پیوسته!

پیوسته بودن معجزه میکنه. بعضی از بچه ها فک میکنن اگه یه هفته عالی بخونن و یه هفته نه؛ مشکلی پیش نمیاد، اینجا دقیقا همونجاییه که به مشکل میخورن و نتیجه مطلوبی که فکر میکنن بهش میرسن، تبدیل به یک رویا صرفا توی خواباشون میشه!

باید توجه کنین که نبود پیوستگی یعنی اضطراب، کار عقب افتاده و عدم پیشرفت؛ موجب شکست میشه. پس همیشه پیوستگی رو فارغ از سرعت پیشرفتت حفظ کن. هیچکس با دو ماه تلاش خیلی سخت توی المپیک قهرمان نشده! بلکه با تلاش مستمر در طی 4 ساله که به این نتیجه بزرگ میرسه.

پلن رپیدلاین دقیقا چیه؟

پلن رپیدلاین تمام چیزایی هست که یه دانش آموز کنکوری نیاز داره تا توی 5 ماه کل کنکورش رو ببنده. خدماتی که توی این پروژه ارائه میشه شامل موارد زیره:

  1. تدریس ویدیویی جامع و کامل دروس در اپلیکشن رپیتیچ
  2. مشاوره و برنامه ریزی شخصی سازی شده و پیگیری هرشب توسط مشاورین رتبه برتر آیدی نوین
  3. آزمون‌های منظم و 2 هفته یکبار با سامانه سنجاز
  4. بیش از 6 بار مرور و جمع بندی تمام دروس با سامانه مرور سریع رپیدیو

ویژگی تدریس های ویدیویی پلن رپیدلاین

در جدول زیر توضیحات ویدیوهای مربوطه قرار داده شده است:

جدول ویژگی های تدریس

رپیدلاین بدون هیچ توضیح اضافه ای مستقیما تورو با مباحث اصلی دروس و روش یادگیری یا حلشون آشنا میکنه و بهت یادمیده چطوری به سرعت و بدون اتلاف وقت مباحث مهمی که خیلی توی کنکور بهت کمک میکنه رو یاد بگیری. روش مطالعه درس های مختلف رو بهت یاد میده و در کنارته تا به بهترین شکل ممکن این مدتی که تا کنکور رو داری از زمانت استفاده کنی و از بقیه داوطلبین جلو بزنی

رپیدیو چیه؟

سامانه مرور و یادگیری آنلاین رپیدیو ، اولین سامانه موجود در کشور برای کنکوری ها و دانش آموزان است. رپیدیو از سال 98 با هدف تسهیل فرایند مرور و جمع بندی کنکوری ها آغاز به کار کرد. سامانه رپیدیو دارای یک هوش مصنوعی قویست که فلش کارت ها یا سوالات را به شیوه ای علمی و دقیق و مبتنی بر بروزترین اطلاعات علمی مانند منحنی فراموشی ابینگ هاوس به کاربر نمایش می دهد. در این سامانه هر فلش کارت باید 6 بار پشت سر هم توسط کاربر درست پاسخ داده شود تا فرایند مرور آن به اتمام برسد. سامانه مرور و یادگیری آنلاین رپیدیو فقط برای محصلین آیدی نوین قابل دسترسیه و یکی از کارآمد ترین سامانه های مرور و یادگیری در ایران است.

 

یادگیری درست درس ها

دومین گام: یادگیری درست درس ها با رپیدلاین در 5 ماه

وقتی برنامه راهبردی مشخص شد، زمان یاد گرفتنه. یاد گرفتن خصوصا اگه سخت باشه، تهش یه آرامش خاصی داره که هر کسی لایقِ اون حس خوبه!

1. کنکور واقعا از کتاب درسیه!

نه که کتاب درسی کافی باشه، نه واقعا! مخصوصا کنکور هر سال سخت و پیچیده تر میشه، اما کتاب درسی لازمه. مثلا تو ریاضی و فیزیک مثال ها و تمرینات کتاب مهمن و تو کنکور ممکنه مشابهشون بیاد و تو زیست و شیمی، متن کتاب واقعا مهمه و حتما از جملات کتاب توی کنکور استفاده میشه! پس اولویت و منبع اولیه و اصلی ما کتاب های درسیمون هستند.

2. جوری یاد بگیر که بتونی تست بزنی

فکر کن ساعت ها سر کلاس بشینی یا ویدئو ببینی، ولی وقتی کتاب تستت رو باز میکنی، انگار از یه دنیای دیگه سوالات طرح شده! خیلی مهمه که این اتفاق برات نیفته. چون هم زمانتو هدر دادی و هم کلی نگران میشی که هیچی یاد نگرفتی! توی تدریس های رپیدلاین دقیقا بر اساس تست مطالب رو یاد میگیری. این موضوع رو به یاد داشته باش که نهایتا بعد از آموزش باید تست بزنی تا توی ذهنت تثبیت بشه.

3. تست زدن رو جدی بگیرید.

تست زدن صرفا خوندن سوال نیست. اینکه بعد از جواب دادن تست، اگه به جواب نرسیدی،بری سراغ پاسخنامهو جواب رو بخونی! توی برنامه 5 ماهه کنکور، تحلیل و یاد گرفتن از تست های اشتباه یکی از مهم ترین نکاتیه که باید جدیش بگیری و پیشنهاد میکنم هر تستیو که بلد نیستی، اول نکته اش رو با دقت بخون و بعد از اون نکات مهمی که یاد گرفتی رو یادداشت کن، اینجوری کاری که خیلی از داوطلبینی که بی هدف تست میزنن جلو میوفتی

4. تست آموزشی

یعنی متن تست و گزینه ها رو دقیق بخونی. اگر صحیح تونستی حل کنی، پاسخ رو بخونی و اگر نکته ای داشت، علامت دارش کنی.

اما اگر اشتباه حل کردی یه کم بیشتر به خودت سخت بگیر و بیشتر فکر کن. بعد برو فقط یه قسمت از جواب رو نگاه کن و دوباره فکر کن؛ شاید یادت اومد که اینو کجا یاد گرفتی. پس خیلی منتظر لقمه آماده نباش! موفقیت به آسونی به دست نمیاد پس برای به دست اوردنش بجنگ که بهترین ها همیشه سهم آدم های جنگجو هست.

5. بدون مرور نتیجه یادگیری، فراموشیه

اگه قراره مطالب رو زود فراموش کنی، یادگرفتن و حفظ کردنش هدر دادن زمانت هست. اما اگه قراره یاد بگیری، پس درس هات رو بعد از اینکه تموم شد، مرور کن که تو کنکور بتونی تستشو حل کنی و دچار مشکل فراموشی نشی. البته رپید لاین از رپیدیو تو این مورد کمک گرفته و خیلی حواسش به مرور درست هست. پیشنهاد میکنم تا اینجای مطلب رو به دقت خوندی و رپید لاین برات جذاب به نظر میرسه فرم زیر رو پر کن تا یکی از رتبه برتر های کنکور سراسری بهت زنگ بزنه و باهمدیگه راجب این موضوع حرف بزنید

 

فرم دریافت مشاوره برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور از رتبه برتر های کنکور سراسری آیدی نوین

اگه دوست داری راجب رپیدلاین بیشتر بدونی و همینطور یک برنامه ریزی ۵ ماهه برای کنکور مختص خودت رو داشته باشی یا دلت میخواد با یکی از بچه های رتبه برتر آیدی نوین ارتباط مستقیم داشته باشی، هدیه ما به شما یک جلسه کاملا رایگان هست. برای این کار فقط کافیه فرم زیر رو پر کنید.

کسب رتبه خوب با الگوریتم جدید یادگیری آیدی نوین دیگه کار غیر ممکنی نیست!

6. نوبت محک زدن خودت هست

نهایتا باید ببینی وقتی درس هات رو خوندی و تست زدی، آیا چیزی یاد گرفتی؟ و برای اینکار از تست آزمونی و خودِ آزمون میتونی استفاده کنی. با این کار و محک زدن خودت، علاوه بر به چالش کشیدن دانشته هات میتونی در این برنامه ریزی 5 ماهه کنکور موفق باشی و نتایج خارق العاده ای بگیری.

 

برنامه ریزی اصولی 5ماهه

سومین گام: برنامه ریزی 5 ماهه کنکور  به کمک رپیدلاین

برای تبدیل شدن به رتبه برتر کنکور شما نیاز دارید تا به صورت دقیق، منظم و اصولی درس بخونید، برای 5 ماه کنکورتون برنامه ویژه ای داشته باشید و از بی هدفی خارج بشید. با این کار شما میتونید به راحتی و فقط با رعایت استمرار در برنامه ریزی 5 ماهه کنکورتون به موفقیتی برسید که خیلی از داوطلبین در حسرت اون هستند.

1. قابل اجرا بودن

بر اساس گزارش کارِت، یعنی ساعت هایی که میخوابی، بیدار میشی، درس میخونی و …؛ باید یک برنامه کوتاه مدت که البته بر اساس برنامه راهبردیت باشه، بنویسی.

خیلی مهمه که بتونی برنامه ای رو که نوشتی، اجراش کنی. پس سعی کن تو این مرحله هیجانت رو کنترل کنی و بلند پروازی نکنی. اگر مشاور داری ازش بخواه بر اساس گزارش کارت برات برنامه بنویسه.

2.  اهمیت تنوع مطالعاتی

یه اشتباهی که بچه ها ممکنه انجام بدن ولی رتبه برترها انجام نمیدن: ساعت های زیادی به خوندن یه درس اختصاص دادن هست. این کار باعث میشه یه حس کاذب یادگیری داشته باشی و کیفیت مطالعه ات بیاد پایین و تازه زود هم خسته بشی.

3. زمان مرور و جبران

مثل همون قواعدی که توی برنامه ی راهبردیت باید رعایت کنی، توی برنامه کوتاه مدتت هم باید زمان هایی برای مرور و جبران داشته باشی(من خوب یاد گرفتم و نیاز به مرور ندارم یا من دقیقا طبق برنامه پیش میرم و نیاز به بازه جبرانی ندارم) این جملات، دقیقا به تو اسیب سنگینی میزنه. هر چیزی ممکنه پیش بیاد؛ پس نقشه جایگزین داشته باش!

4. برنامه ریزی بر اساس حجم و زمان

اینکه تو برنامه ریزی مشخص کنی میخوای چه حجمی و زمانی بخونی، خیلی بهت کمک میکنه.

برنامه ریزی حجمی زمانی، یکی از کاملترین مدل های برنامه ریزی همین مدل برنامه ریزی حجمی زمانی هست. که تلفیقی از دو نوع برنامه ریزی حجمی و برنامه ریزی زمانیه، این نوع برنامه ریزی بهت کمک میکنه که بدونی توی برنامه ریزی 5 ماهه کنکور ت چه حجمیو باید تو چه زمانی بخونی(به جرات بهت میگم یکی از مهم ترین بخش های این مقاله هست)

 

چهارمین گام: ضرورت آزمون دادن در برنامه ریزی 5 ماهه رپیدلاین

شاید با شنیدن اسم آزمون، استرس بگیرید ولی به قول معروف برای رسیدن به موفقیت باید با ترس هات رو به رو بشی.

اگه با ترس هات به خصوص بزرگترین اونها درست روبرو شی و دنبال شکست دادنش باشی، چندین پله از خود قبلیت جلوتر میوفتی.

1. آزمون متناسب با راهبرده

بهتره آزمون هایی که قراره بدی رو بر اساس برنامه ریزیت تنظیم کنی تا علاوه بر به چالش کشیدن خودت قسمت هایی هم که خوب متوجه نشدی رو بتونی بفهمی

2. اصول آزمون دادن

آزمون دیگه تست آموزشی نیست که دونه دونه بخونی و همه رو حل کنی. باید بلد باشی از یه سری از سوالات بگذری، یه سری رو بذاری برای دور دوم. باید زمان آزمونت رو کنترل کنی و برای انجام دادن درست این کارها اول باید درست یادشون بگیری و بعد کلی تمرین کنی تا بتونی کاملا بهش وارد بشی. برا همینه که حتما قبل از کنکورت باید آزمون بدی؛ چون سر جلسه کنکور نمیشه اینا رو یاد گرفت!

3. مراحل بعد از آزمون

هدف ما از شرکت در آزمون گرفتن درصد صد یا صفر نیست؛ بعد از آزمون تحلیل کردن یکی از واجب ترین کارهاست تا ببینی نقطه قوت و نقطه ضعفت چیه دقیقا و بعد از اون با توجه به مواردی که یاد گرفتی مرور و تمرین و رفع اشکال کنی.

یه نکته فوق مهم: معمولا نکاتی که تو تحلیل آزمون یاد میگیری، واقعا سخت فراموشت میشن پس زیرکانه ازش استفاده کن!

4.شرکت در آزمون های استاندارد

منظور از استاندارد؛ جامعه آماری و سختی سوالات و زمان بندی درست هست. فکر کن بین ده نفر، اول بشی، خب یه حس برتر بودن کاذب بهت میده یا اینقدر سوالاش سخت باشن که خیلی کم صحیح بزنی که هم حالت بد بشه و ناراحت بشی و هم نتونی به صورت صحیح خودتو بسنجی

 

رفع اشکال ب سبک رتبه ها

پنجمین گام: رفع اشکالات برنامه ریزی به سبک رتبه برترها با رپیدلاین

هیچ رتبه برتری در ابتدا ضرایب بالا رو تجربه نکرده، همه کسایی که الان به عنوان رتبه برتر میشناسیمشون روزی ضرایب پایینی میگرفتن، درساشون رو خراب میکردن و توی یادگیری مشکل داشتند، ولی سعی کردن تا نقاط ضعفشون رو بشناسن و در صدد رفع اون باشند. همین از اونا یه رتبه برتر ساخت

1. تغییر روش مطالعه

دیدی بعضی مواقع از یه راهی میری، خوب هم میخونی، ولی هر کاری میکنی نمیشه. یکی از دلایلی که هرچی تلاش میکنی بازدهی خوبی نمیگیری ممکنه اشتباه بودن راهت باشه. خیلیا نمیتونن اینو بپذیرن که راهی که دارن میرن اشتباه باشه و حاضر به تغییر اون نیستن، ولی تو این اشتباه رو نکن و همیشه برای اصلاح و پیشرفت روش های مطالعه ات تلاش کن

2.  انواع روش ها و متد های مطالعه

گاهی یه سری روش جدید و خوب هست که تو ازشون بی اطلاعی، بهتره روشتو جایگزین کنی، یا روش قبلیت خوبه ولی نیاز به آپدیت داره. حتما سعی کن روش ها رو پیدا کنی یا مشاوری انتخاب کن که از این روش ها اطلاع داشته باشه.

3. رفع اشکال درسیت رو انجام بده

یه سری از مطالب هست که واقعا نمیتونی ازشون سر در بیاری و بهتره یه کسی برات رفع اشکال کنه، نگران نباش رتبه برتر ها هم اینکارو انجام میدادن. البته گاهی خودت هم با تست بیشتر کار کردن از یه مطلب میتونی ایراداتت رو برطرف کنی و لزوما به کسی نیاز نداری.

4. رفع اشکال مشاوره ایت رو هم انجام بده

اگر مشاور داری که حتما ایراداتت رو ازش بپرس و اون تعامل رو با مشاورت داشته باش، به قول معروف ندانستن عیب نیست نپرسیدن عیب است

کنکوری واقعی

آخرین گام: کنکوری واقعی بودن با برنامه ریزی 5 ماهه

خب شاید با خودت بگی این یعنی چی؟ منم یه کنکوری ام دیگه. ولی یه کنکوری واقعی، سبک زندگی یه کنکوری رو داره و البته به کنکور و مسیرش متعهده. به عنوان آخرین گام در ادامه  شش نکته مهم دیگه رو واستون آماده کردیم تا هرچه بیشتر به سبک زندگی یک کنکوری موفق نزدیک تر بشید.

1. مطالعه با جون و دل

رتبه برترها صرفا پای میز مطالعه شون زمان رو هدر نمیدن، بلکه با جون و دل اون وقت رو، روی درس هاشون میذارن و حواسشون به کیفیت هم هست. پس تو هم تو گزارشات در کنار عدد و رقم و کمیت، کیفیت رو هم بنویس تا بررسیش کنی و اگه خدایی نکرده کم شد زیادش کنی!

2. فقط باید مطالعه کنیم؟

باید بگم خیر! کنکوری ها هم زندگی می کنن، فقط مثل یه کنکوری به موقع استراحت دارن، تفریح دارن و خوابشون کامله.

باید دقت کنین که موارد بالا باید نظم و قاعده داشته باشه. مهمتر از اون، همه اینا با هدف موفق شدن تو کنکوره. وقتی اصولی اینکارا رو انجام بدی، نه تنها مانعت نیستن، بلکه  کلی هم بهت کمک میکنن!

3. سحرخیز باش تا کامروا شوی

این فقط یه ضرب المثل نیست و از لحاظ علمی اثبات شده و یکی از دلایلش هم هورمون ملاتونینه که ترشح درستش میتونه خواب شب رو عمیق و با کیفیت کنه و به فعالیت های در طول روزت هم کیفیت بده.

4. به ورزش اهمیت بدید

قضیه تیز کردن تبر رو شنیدی؟ درسته ورزش از کنکوری زمان میگیره اما هورمون هایی ترشح میشن که هم خوشحالت میکنن هم خوابت تنظیم میشه هم چاق نمیشی و مهمتر از همه کیفیت یاذگیریت افزایش پیدا میکنه. در کنار اون سرعت پیشرفتت رو توی برنامه ریزی پنج ماهه کنکور چندین برابر میکنه

5. تغذیه مناسب عامل اصلی پیشرفت

توجه کردی یه شبایی که غذای سنگین می خوری، تا صبح خواب بد میبینی یا اگه ناهارتو چرب بخوری بعدش تا چند ساعت انگار خوابی!

درستش هم همینه، چون باعث میشه خون بدنت همه ش بخواد درگیر گوارش باشه و نتونه به مغزت حسابی سر بزنه و کیفیت مطالعه ات کم میشه و تغذیه درست میتونه رو حافظه ات و بقیه چیزا تاثیر بذاره. پس با رژیم سالم مامان پسند پیش برو!

6. نهایتا بذار ذهنت هم ورزش بکنه!

شاید انجام دادن همه این کارا به نظرت سخت و غیر ممکن بیاد. بهت میگم سخت هست ولی غیر ممکن نه! اگه آسون بود که همه انجام میدادن! ولی الان فقط کسایی که ذهنیت یه رتبه برتر رو دارن میتونن اینکارا رو انجام بدن و بهترین ها رو برای کنکورشون رقم بزنن!

 

 

رتبه برتر ها فقط میخونن؟

سخن پایانی

اگه تا انتهای این مقاله رو خوندی از سمت تیم آیدی نوین بهت تبریک میگیم، چون توی موقعیت حساسی هستی و خوب موقعی دست به کار شدی تا بتونی از این کارزار خطرناک که هر ساله برپامیشه، دست پر خارج بشی، توی این مقاله یاد گرفتی که برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور تا چه حد حساسه و چه قدر اهمیت داره مخصوصا این بازه زمانی. اگه بازم احساس میکنی که در برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکورت نیاز به کمک داری و یا حتی دلت میخواد توی این 5 ماه بتونی درصد هاتو به طرز چشمگیری افزایش بدی پیشنهادمون اینه که فرم زیر رو پر کنی تا با یکی از بچه های رتبه برتر رشته خودت یک جلسه به صورت کاملا رایگان داشته باشی و از زبون خودشون چم و خم راه رو بشنوی. سوالاتت رو ازشون بپرسی و ازشون مشورت بخوای که توی این بازه حساس باید دقیقا چیکار کنی.

 

فرم دریافت مشاوره برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور از رتبه برتر های کنکور سراسری آیدی نوین

اگه دوست داری راجب رپیدلاین بیشتر بدونی و همینطور یک برنامه ریزی ۵ ماهه برای کنکور مختص خودت رو داشته باشی یا دلت میخواد با یکی از بچه های رتبه برتر آیدی نوین ارتباط مستقیم داشته باشی، هدیه ما به شما یک جلسه کاملا رایگان هست. برای این کار فقط کافیه فرم زیر رو پر کنید.

موفقیت به آسونی به دست نمیاد!

 

میدونی که بهترین ها رو برات آرزو میکنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

array(0) { }